Svižné,nenáročné,přibližovadlo,Parádní stroj na první motorkářské zkušenosti.Neurazí ani zkušenější jezdce.Po snížení vhodná i pro postavy 160cm.Ja se skládám se svími 185cm stále v pohodě!
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Oproti čínským napodobeninám čehokoliv a CBR125R je to nešizená motorka.Kvalitní podvozek Showa který komfortně zvládne i lehčí endurovložky.Motor je línej dělník s typicky Hondovským projevem(čti nudnej)Po výměně za 250ccm se z motoky stal zábavnej divoch!
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co se rádi toulají zapadákovem,proplétají se městskou džunglí,sem tam polňačka,nějaké serpentinky. ideální rychlost 90-100km za hod
Doplňky na motorce - motor 250ccm!!!
Recenze
Jednoduchá ale bitelná a poctivá motůrčička na které se ještě nešetřilo.Prodělala během pár hodin kompletní rozborku.Motůrek čeká výbrus,seštelování a otevřená řídicí jednotka.Zrepásne se podvozek,dopředu se nastěhuje 17ka kolo,páč má milá je drobůnká a nedosáhne nožkama na zem.Něco se nalakuje,něco se rozleští,něco se vymění a něco už se zpátky montovat vůbec nebude.Celkově jí to trošku upravím na motárda... )...jo a bude oranžová!
Sehnal jsem laďák,17ku ráfek a pár dílů dorazilo z komaxitu.
Díly do motoru jsou již doma a začíná se pomalu skládat.Na cestě je střed předního kola(19ka zůstane v záloze)
Motor již v kupě a zpět v rámu.Zrepasovné přepákování tlumiče-bylo na total zarezlý, jak do něj lítá bordel přímo od zadního kola-vyřeší to blatníček případně zástěrka.Stavitelná spojková páčka z Kawy GPZ.Výfuk se nastěhoval pod motor.Přední vidlice též po repasi a v rohu garáže již čekají Contici GOučka.
Po měsíci jsem se zas trošku pohnul kupředu-vypletené a přezuté přední kolo,upravené a potažené sedlo.
Po delší pauze jsem s tím trošku pohnul.Upravená elektrika za předním světlem-nějak se mi za upravenou masku z Husky vše nevešlo,tak jsem to trošku prostříhal.Podařilo se sehnat přední blatník z CBRa.Čeká ho tvarové ořezání,malinko se otevře v zadní části-použil jsem širší gumu.
[/b]
Maska a blatník konečně v laku.
Najeto tisíc testovacích km.Jako nejlépe do ruky padnoucí se nakonec osvědčily Renthaly-třetí testovaný model řidítek.Sáknoucí brzdová pumpa vyměněna za Nissin z Thundercata-jiná doma zrovna neležela.
Pokusím se někde sehnat a namontovat motor z XB35-250ccm!
O několik měsíců později...
Rozjel jsem na plno projekt CLR250!
Motor již v rámu-je třeba předělat horní úchyty pod nádrží,vyrobit novou přírubu na karburátor,upravit filtrbox,zapojit alternátor se snímačem a vyrobit mezisvod k výfuku.Za málo práce spousta muziky.
Během zimní pauzy došlo k několika inovacem-přesněji doladění detajlů které bylo třeba nechat nejprv trošku uležet aby nedošlo ke zbrklým činům.
Sehnal jsem zadní blatník z KTM a po trošce řezání,broušení docela pasuje.Dolaďuje se podsedlová výplň a držák zadního světla.Výfuk původně z Husky už jezdil na kdečem v okolí,až se mi opět vrátil do dílny.Nejprv prošel omlazovací kůrou zvenčí a ještě ho čeká úprava vnitřností aby si porozuměl s 250ccm.Dolaminuju kostru sedla aby pasovala k novému blatníku a pomalu se bude startovat.Přítelkyně si na novou sezonu pořídila nový stroj(kočárek) tak bude CLRo naprodej!
29.6.2014 Prodáno
Docela divočina vidim žes sehnal docela dost dílů a já nemůžu sehnat ani blbej disk přední brzdy pls mohl bys hodit pár stránek sem natohle téma
http://www.motorkari.cz/tema/?t=175070
Moc pěkná motorka, líbí se mi. Takový menší bráška Hondy FX 650 Vigor, kterou se mi snad jednou poštěstí mít
tak jak už jezdí CLR deluxe ??
moc pěkný