Hodně muziky za málo peněz... Pro ježdění kolem komína i napříč Evropou je to ideální parťák.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: důvod neuveden
Kawasaki Versys 650: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
První dojmy - Důležitější než motorka samotná byl člověk od kterého jsem ji kupoval, protože se o ni perfektně staral jede stále jako nová. Pro klidné cestování ideální volba. A to taky díky dobře zvolenými doplňky. Má najeto 49 000 kilometrů cestovatelským tempem jediným jezdcem 58 let. vypadá lépe než některé motorky co mají najeto 10 000km.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele ...
Doplňky na motorce - Předešlí majitel který kupoval V-Stroma nového ho hned nechal nastrojit vším co šlo. Padací rám Givi, alu kryt motoru Givi, originální kryty rukou, vyhřívané rukověti, zvýšení řídítek, zvýšený podvozek Marselus, prodloužení stojánku, hlavní stojan SW-Motech, plexi Givi Airflow, držák navigace marselus, USB nabíječka, navigace Garmin, nosiče kufrů a kufry Kappa, podpěra nosice horního kufru... Takže v plné cestovní výbavě
Recenze
Vybral jsem staršího V-Stroma 650 protože jsem nechtěl mít motorce hodně peněz a taky už jsem ho měl a zjistil jsem že mi stačí. Zvažoval jsem i koupi úplně nového ale cena s doplňky by byla moc vysoká... Stejně se většinou jede v nějaké skupince a člověk se musí přizpůsobit ostatním na slabších strojích a V-Strom 1000 co jsem měl před tím jsem využil tak na 50% a s cenovým rozdílem 100 000kč mi to přišlo zbytečné. A taky váha při manipulaci na místě je velký rozdíl... Jízda je příjemná, a to hlavně na okreskách a zatáčkách, brzdy nejsou žádný zázrak proti litru ale to se nedá nic dělat. Rozdíly v ceně někde musí být znát...
Ten černý kryt pod motorem mě inspiroval. Ten můj asi půjde na Komax
Myslím že je to dobrá volba...