PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TasmanDevil
Vloženo 29.8.2020
Aktualizováno 12.7.2021
Zobrazeno 797x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Divoká kobyla, vrána, koza, hroch. Zkrátka vše se k tomuhle stroji hodí jako jméno. Zkrátka je to moje "Ginevra".

Motorka koupena od pavelna22 (Vlašim) - Zatím jsem spokojen, sice jsem si ji vzal až na druhý pokus.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Protože mě tlačila cenová hranice. Sehnal bych ji, ale s litýma kolama. Málo vybavenou a s vysokým nájezdem Km. Nakonec rozhodli i názory různých uživatelů. Kdy jsem dal přednost kvalitnímu a spolehlivému stroji za cenu vyššího věku.
BMW K 1200 S: Skrze naši Moto-skupinu jsem zvažoval i tento kus, který nelze uplně porovnávat se zakoupenou moto. Ale asi zvítězil rozum, kdy je potřeba zpomalit. Cestování i po nezpevněných cestách byla hlavní devíza.

První dojmy - Jednoznačně první slovo co mě napadne je "Traktor", který je hodně charakteristický. Zvuk motoru bublá podle toho jak je motorka nakloněna (při volnoběhu). Jakmile se otočí ručkou, zabručí a proběhne exploze s cestou vpřed. Miluji, když ji startuji, tak jak v oleji chlazeném 1130 cm3 motoru zvaným "Boxer" proběhne exploze. Při přidání příjemně zhoupne vpravo aby dal o sobě vědět. Musím si zvyknout na charakteristiku dvouválce.

Motorku bych doporučil pro - Cestovatelům.

Doplňky na motorce - Kufry origo BMW.

Průměrná spotřeba - 4.40333 l/100km

Recenze

Zkrátka jsem po tomto stroji toužil již dříve. Cestovně jsem byl naladěn už od mé pravé podstaty. Které se umocnily po cestách s Škodou Felicií, která s námi byla po celé Evropě včetně Bosny a Hercegoviny, Rumunska apod.

Prostě jsem ji chtěl! Cestovní motorku, s kterou když vletím do terénu tak pojede, pojede jako tank, stále vpřed. Stroj, u kterého se nebudu stydět, když pojedu pomalu.

Asi jsem tento stroj našel.



První strach byl, nebude ta motorka na mě pomalá ? Cokdyž nepředjedu ani trochu rychlejší auto. Dříve jsem jezdil na CBF 600 a i přes názory o nudné charakteristice motoru, musím tento názor vyvrátit. Protože i s touhle motorkou se dá jezdit neskutečná pila, pokud se drží pod krkem. Ale zpět k jádru, Bude tohle "Báwo" skutečně pro mě?

Odpověď zní netuším, doufám že ano. Čas ukáže. Mám ji ještě krátce. Získala si mě svým kroutícím momentem. Získala si mě svojí všestranností. Terén, silnice, ovladatelnost. mohutnost.

Najel jsem na dané moto cca 1000km. Zkušenosti vcelku pozitivní. Jak je velká tak je docela i rychlá, nikoliv super rychlá. :) .

Jakmile s ní má člověk manipulovat při vypnutém motoru, tak nastává problém. Je poměrně vysoko. Alespoň já to tak mám raději (zdvih i sedlo). Většinou poskakuji na špičkách. Snažím se obecně této manipulaci vyhýbat a vše řeším akcelerací motoru a brzdou.

Podvozek je libovka, je to asi jako když sednu z CBFka na Jawu 175. Zkrátka ovládá se vším, jak řidítky tak tělem, stupačkami. Zkrátka kam pomyslím, tam okamžitě zatáčím. Podvozek je prostě super. Žehlí příjemně nerovnosti.

Brzdy jsou normál, jsou tam Bremba. CBFo brzdí maličko hůř.

Rád bych zde rozepsal i ostatní věci jako servis a poruchy, ale to si nechám časem do budoucna... Zatím jsem tam vyměnil pouze veškeré náplně, až na brzdovou kapalinu, tu časem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel1971
Pavel1971 napsal 20.03.21 v 15:27 10b.


Tak ať dobře slouží 10b

tesluk
tesluk napsal 10.09.20 v 19:13 10b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist