PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JeffryLebowski
Vloženo 27.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LK33
LK33 napsal 15.07.22 v 14:54 10b.

Brzdy jsou v pohodě - jezdíme skoro pořád ve dvou a stíhají.
Moto 10b jasných - jezdím na ní 7let .

SlimM
SlimM napsal 07.09.20 v 10:57 10b.

Moje srdcovka
Taky na ní jezdíme ve dvou a pohoda.
Ať ti dlouho a dobře slouží!

Myschan
Myschan napsal 03.09.20 v 08:43 10b.

Pohodová motka, klídek, kochačka, rád na ni vzpomínám. Takže 10 a užívej si

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 31.08.20 v 22:47 10b.

Souhlasím s Vildusem. Nechápu proč všichni nadávají na brzdy. Vezmu za přední a zároveň za zadní, ta jde bez nějaké větší síly do smyku (jak víc by to sakra mělo brzdit ?) Vidlice ve předu jde až k dorazu a přední kolo se zaryje do asfaltu. Pokud máš kvalitní gumy a nebojíš se brzdit, stojíš na fleku. No dobře, zázraky to nedovede vzhledem ke stavbě. Rozdíl v dvoukotoučových brzdách ( a kotouči vzadu) vidím v tom, že při sportovní jízdě se prostě tak rychle nepřehřejí a brzdí stále dobře i při velkém namáhání. Víc pístků na třmenu znamená méně síly na páčce a taky je jiné dávkování hydraulikou na kotouč než táhlem na buben. No a ? Tak použij přiměřenou sílu a je to. Jsi z cukru ?
Ne, sorry, nepropadej vzteku. To já jen, že mě ty plky o brzdách nějak uvádějí do rozpaků.
Pokud Ti zadní brzda nebrzdí, je potřeba to dát do cajku.
Jinak mašina parádní, za mě deset pointů a přeji milion krásných kilometrů.
A pokud jedeš ve dvou, neboj se za to vzít a řadit mnohem později. Ten výkon tam pak najdeš.
(Nechte mě sakra bejt, já vím, že 34 KW není výkon motoru v Grippenu)

žižala.
žižala. napsal 29.08.20 v 17:24 10b.

Supr stroj.

Čadil
Čadil napsal 27.08.20 v 09:17 10b.

vildus
vildus napsal 27.08.20 v 09:00 10b.

Ahoj ... mám tu samou Shadowku a s několika věcmi nebudu souhlasit.

Nechal bych určitě zkontrolovat zadní brzdu. Já zadní buben považuji skoro za jedovatý. Už se mi kolikrát stalo, když jsem jel sám, že jde zadek v důsledku brzdění do smyku. Vůbec si nedokážu představit, že bych se s baťůžkem spoléhal pouze na jeden přední kotouč Při použití obou brzd, Shadowka dokáže velice rychle zastavit i se spolujezdcem.

Jako další, si nech přešít sedlo. Když jsem Hondu koupil, po třiceti kilometrech mi bolestí zad i řiti lezly oči z důlků. Po přešití, jsem na jeden zátah ujel přes 600 kilometrů a v pohodě jen se zastávkami na toaletu a kafe u čerpaček. Taky hodně pomůže řidičova opěrka a na padacím rámu předkopy. Bez těchto udělátek, už si nedokážu představit žádnou jízdu. Jezdím na ní už pět let a pořád si ji užívám

Jinak za mašinu máš deset bodíků a hlavně kolama dolů !!!



TOPlist