renovace z origo dílů. Motorka rozebrána do šroubku a po opravě motoru, lakování, byla pomalu montovaná dohromady. Je vystavena i na WIKI.
Výška jezdce: 168 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/634: vzal i další
První dojmy - klasika. Znál jsem jí z puberty. Jezdil jsem na ní. Dříve jsem se jí nebál a měl jsem jen 65 Kg. Dnes mám o 65 Kg více a o 40 let více a motorku tolik nevzládám jako dříve. Věk je znát.
Recenze
koupeno jako šrot. Vše bylo nefunkční včetně motoru. Neoriginální díly a další úpravy samo doma.Koupil jsem s problémy původní nepoužité díly a sestavil dohromady .Ceny dílů byly závratné. Shánění trvalo více let . Práce i ceny lakování i opravy motoru včetně všeho byly neskutečně drahé. Tento motocykl JAWA 634-7 Konopnice je klasika. Jako i trilogie Slunce ,seno , ...
A ještě body...
Nádherná, klobouk dolů!
Nekecali jsme nedávno v Kralovicích? Byl jsem tam na kačeně s kamarádem na Crosstoureru. Takový dvě Jawy snad nemůžou bejt!
Jsem se těšil, jak se obuju do dalšího jawisty a sejmu ho na první dobrou i s tím jeho naleštěným křápem.
Jenže pak čtu, že je o víc, jak půl metráku mužnější. A o rok starší, než hnědé uhlí. A že už mu to za řídítky vůbec nejde.
A říkám si, ten zmetek to snad opisoval ode mne.
A pak jsem si řekl, hochu, to není zmetek a nic neopisoval, jste na tom úplně stejně. Jediný rozdíl je v barvě těch týneckých krámů, které si pěstujete spolu se sklerózou a vysokým tlakem...
A ty motky jsou možná hnusné a trapné a blbé, ale jsou vzpomínkou na naše mládí, takže když nám je seberou, bude to náš konec...
Tož, chlape, nemáš ji špatnou. Určitě se za ni stydět nemusíš. A že na nich vypadáme srandovně, to vůbec nevadí.
Ať tě ta tvoje vozí ještě hodně dlouho.
Vypadá to na bezchybnou práci. Pěkná.
Krásná