PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník OndraF
Vloženo 4.5.2020
Aktualizováno 6.11.2022
Zobrazeno 1 628x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dlouhé době opět motorka, na stará kolena moje první cestovní endurko.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Vyšší sedlo, méně pohodlný posez, servis Suzuki "za rohem"

První dojmy - Trochu jsem se bál, jak mi to po tolika letech půjde, ale po pár kilometrech jsme si sedli a je to pohoda. Pravda, výkonem to není úplně trhač asfaltu a jet na něm 1000 km po dálnici by se mi moc nechtělo (ale ne, že by to nešlo), ale na okreskách a polňačkách je jako doma. Naprosto geniální je plexi (Airflow Kapa / Givi) - fakt na mě vůbec nefouká. Překvapivě dobrou ochranu poskytuje i kapotáž, takže jediné, co v dešti trpí, jsou nohy. K tomu pohodlné sezení a snadné ovládání - co víc si přát.

Motorku bych doporučil pro - Na rozdávání moudrostí je ještě brzo, ale po prvních pár stovkách kilometrů včetně lehkého terénu jsem jako začátečník spokojený až nadšený. Tak uvidíme :-) Po první tisícovce km spolu: nadšení trvá, ba se možná i trochu zvětšuje. Po technické stránce se projevila dvě známá "kurvítka" V-stromů - nespolehlivý kontakt spojky vyřešilo přemostění, občas se v chybách objeví kontakt ISC - pořešíme při nejbližším servisu.

Doplňky na motorce - Odpředu dozadu: kryty světel, vyhřívané gripy Oxford, blastery Kapa, cestovní plexi Airflow Kapa/GiVi, zásuvka na palubce, držák na mobil (RAM), padáky, plech pod motor, botka na stojánek (obojí Touratech), snížené sedlo, alarm, boční kufry GiVi, toolbox na nářadí (taky Givi), zadní kufr Kapa. Snad jsem na nic nezapomněl

Recenze

Po letech skútrování jsem se přece jen rozhoupal - posledním impulzem byla loňská Bosna, kde jsme skútříky párkrát nehezky potrápili po místních šotolinách. Šlo to, ale...
Výběr byl celkem jasný - lidi v mém okolí mají buď Stromka, nebo Transalpa. Vyzkoušel jsem obě a vyhrál Stromek.
Kupoval jsem staršího, co má něco najeto, ale jednak se mi starší verze víc líbí, a druhak pro začátek je pro mě starší až dost dobrý - a až ho někam pohodím, nebude mi to snad tak líto . A navíc - už byl ve skoro kompletní výbavě, v podstatě přesně tak, jak jsem si ho představoval, a to včetně plexi Airflow, se který mám dlouhé roky na všech strojích nejlepší zkušenosti.
Předchozí majitel se stroji podle všeho věnoval pečlivě, takže zbývalo akorát doplnit vyhřívané gripy Oxford (nutnost pro moje staré klouby), po první jízdě jsem vyměnil i blastery za lépe kryjící (Kapa), domontoval toolbox pod levý kufr (GiVi), držák na mobil (RAM mount) a tankvak (po různých experimentech s magnetickými vaky nakonec zvítězil SW-MOTECH na podkovu) a příprava na první kilometry byla hotová. Tak teď už si jen držet palce, ať je nejen na čem, ale i kam
Edit 2022 - po třech letech a nějakách 15000 společných kilometrech šel do světa - aby mi doma přistál jeho nejnovější brácha. A upřímně řečeno, bude se mi stýskat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
chipman
chipman napsal 08.05.20 v 10:15 10b.

Dobra volba!Přeju honě šťastnych kilometru!

wi_tack
wi_tack napsal 07.05.20 v 18:04 10b.

Myslím, že Stromek, hlavně 650, je výborná motorka s parádním poměrem kvalita-cena. Ať ti dobře slouží a jsi spokojený. Na plexi AirFlow také nedám dopustit, syn ho má na Stromkovi a já na Crossovi (Honda VFR 1200X), na Stromkovi chrání ještě lépe. Přeji mnoho šťastných návratů.

Stayer
Stayer napsal 07.05.20 v 12:18

Dobrá volba a krásná motorka

Lubano5
Lubano5 napsal 06.05.20 v 11:18 10b.

jiřus69
jiřus69 napsal 04.05.20 v 17:39 10b.

Ondro, super výběr a výborně vybavena potřebnými doplňky.
Tak ať se vám spolu líbí

Více komentářů



TOPlist