PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rado_
Vloženo 19.4.2020
Aktualizováno 19.7.2020
Zobrazeno 1 218x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vzduchový dvouválec, dvě kola, pár trubek. Žádná zbytečná elektronika, prostě kovářská práce. Proti klasické R1150R se jedná o limitovanou sérii 3000 vyrobených kusů nazvaných "Rockster". Motorka má jiný čumák, kratší převody, nemá kat

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1000: Multistrada 1000 je ve své podstatě totéž, jako starý Monster, jen s vyšším těžištěm, možností kufrů a taky škaredší :-)

První dojmy - Mám za sebou prvních 500km a samozřejmě začnu porovnáním s Monsterem, na kterém jsem najel 60 tisíc skvělých km. Monster bylo skvělé moto, ale tohle Báwo je prostě "dospělá" motorka. Podvozek, brzdy (bez problémového ABS), zátah motoru (budu ale objektivní, obsah je o 1/4 vyšší než u M900) a hlavně NEúnava po 400km dlouhé cestě Rychvald - Praha Západ s jednou zastávkou na tankování, tohle vše hraje pro Rockstera. Zamiloval jsem se po pár kilometrech. Vzhledem ke zkušenostem s Monsterem jsem plus minus (krouťák, projev motoru, absence elektroniky, celková stavba stroje) tušil, co mě čeká a očekávání se vyplnila v tom nejlepším slova smyslu. Je to přesně to, co jsem čekal.

Motorku bych doporučil pro - Dospělá motorka pro dospělé jezdce. Ne pro "dárce orgánů" na japonských motorových sekačkách, ale ani ne pro páprdy, dá se na tom taky pěkně letět. Já ji mám hlavně na cestování - ti, co mě znají vědí, že hlavně do Sojuzu :-)

Doplňky na motorce - Originální boční kufry BMW plus zadní box Givi, zásuvka USB a to myslím stačí

Recenze

Jsem stále bajker "konzerva", takže jsem opět hledal motorku ze staré školy, samozřejmě podmínka byl dvouválec, pokud možno vzducháč, ale ještě se necítím tak starý na usedlé typy R1150R/RT takže limitka Rockster byl přesně ten akurátní posun od Monstera.

Jo, vzhledem k tomu, že jich bylo vyrobených jen 3000, rozhodně nás na silnicích nebudou jezdit houfy stejných, naopak

Podvozek, brzdy bez komentáře, prostě není co vytknout, vše tak, jak má být. Motor táhne jako kráva, dvouválcové vibrace tak akorát aby člověk veděl, že jede na motorce Neskutečně pohodlná, po 400km s jednou zastávkou v ne moc vlídném počasí jsem sesedl bez únavy. Spotřeba při hodně svižné jízdě a se všemi kufry 6,5 na sto, což ujde.

Vzhledem k tomu, že mám nacesgtováno 60000 km po zemích bývalého SSSR na Ducati Monster, tak zde se samozřejmě cestovat taky bude dát, vše je pouze o úhlu pohledu a vkusu každého soudruha

Sezona teprve začíná, v budoucnu se zcela jistě rozepíšu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZdenalH
ZdenalH napsal 03.12.20 v 08:54 10b.

Také jsem ji sháněl - nebyla k mání. Ale vždycky mi vrtalo v hlavě, jestli ty světla (původně na GS) neměli prostě omylem navíc skladem a tak vznikl Rockster

Gilless
Gilless napsal 12.05.20 v 11:56 10b.

Do Sojuzu na Boxeru, to dává větší smysl než na špagetě Pěkná motorka

PanKlobasnik
PanKlobasnik napsal 20.04.20 v 13:52 10b.

Hezky, nevidi se kazdy den

Více komentářů



TOPlist