Ta motoka dokáže jet dost rychle. Podstatně rychlej, než já zatím dovedu.
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna FS 450 Supermoto: nějak mě to nenadchlo
TM SMR 450 FES: mě dost zklamalo
První dojmy - Na okruhu v Mýtě mi svoji půjčil kamarád a do ruky mi padla! Padla natolik, že jsem si ji musel taky koupit. Nadchla mě natolik, že jsem oželel i startér, přestože na další motorku jsem ho chtěl.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce blbnout na okruhu a užívat si spoustu srandy.
Recenze
Na okruhu v Mýtě jsem s VORem ostatním klukům na ostrejch nestačil, tak jsem si tam od nich půjčil jejich na vyzkoušení. Husqvarna FS 450 hmm, TM 450 hmm. RMZ450? Tyyvole! Nechtěl jsem mu to vrátit! Po 3 kolech v sedle jsem si na té motorce dovolil víc, než co jsem se na VORovi 4 roky učil. Na výjezdu ze zatáčky na zadní plynem, na přední jde taky, krásně se z ní vysedá a v zatáčce se dá v posedu hezky uvolnit a soustředit se na ovládání motorky, aniž bych se musel nějak křečovitě držet. Motor nízkejch otáčkách neucukanej. V porovnání s VORem má převodovka delší chod řadící páky. To mi zatím trochu nesedí a budu si muset zvyknout, že musím nohou trochu víc kvedlat. To je asi tím, že je to původně kroska, že.
Koupil jsem ji jetou 2019 na konci léta s 80mth. Po 3 týdnech doma jsem vyrazil na okruh a při 3. rundě mě motorka shodila. V nájezdu do horního retardéru lehce přes kilo se mi seklo zadní kolo a už jsem se klouzal, přehodilo mě to přes nohy a přistál jsem na levym rameni. Poraněny vazy mezi kličkou a lopatkou. 2 týdny ortéza a rehabky. Žádná hrůza
A proč se seklo to kolo? Odlepily se magnety v rotoru a vzpříčily se o stator. Novy zapalko 18000 to tak! Japonci to maj ale dobře vymyšleny, protože mezi magnetama a statorem je ochrannej kroužek, kterej zabrání styku magnetů a statoru.
Magnety přilepeny, motor opraven a už to krásně lítá
No máš jí parádní 10ka jasná, no a snad zas někdy v Mýtě
pěkná mrška,..tak at slouží,..to musí být jiná raketa,..