Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Ovladatelnost, provozní náklady, klasický vzhled, pěkný zvuk v sérii, charisma, velká nádrž 22L a malá spotřeba kolem 4,5L, jednoduchý servis. Nízká hmotnost a pozice sedla. I plně natankovaná pod 200kg!
Jízda po dálnici, výkon by mohl být malinko vyšší, brzdy vlažnější. Sériové zadní pružící jednotky jenom průměrné. Chod motoru za studena vyžaduje opatrnost při práci se suchou spojkou.
Moje úpravy |
Štítek Racer, padáky, tlumiče Bitubo dozadu. |
---|
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Na tomhle budu dělat já, to je tak jednoduchý stroj... |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 4.6 |
Brzdy | |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu |
Podvozek
Typ rámu | Konvenční dvojitý |
---|---|
Tuhost rámu | |
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Cestování
Dojezd na nádrž | 425 |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Obecné
Moje závady | Uvolněný ochranný kryt na výfuku vlevo, zalepeno, uvidíme. Tak to bude chtít řešit jinak, patrně při přezouvání to utrhli a bude to chtít zavařit, nebo zkusit sehnat origo díl. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Nic zvláštního není potřeba, akorát olej beru s horním indexem 60, je to vzducháč. |