Moto Guzzi V7 850 Stone: Basic Instinct
30.06.2022
30.06.2022
25.03.2021
16.09.2019
05.12.2016
01.06.2015
29.04.2014
19.06.2012
30.01.2024
14.09.2023
14.09.2022
29.03.2021
24.02.2021
22.01.2021
14.12.2020
06.11.2019
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
27.01.2015
02.10.2014
27.09.2014
25.07.2014
06.06.2014
06.11.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2019 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 744 cm3 | 853 cm3 | ||||
Výkon | 35 kW | 38 kW | 48 kW | |||
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min | 6800 ot/min | ||||
Točivý moment | 60 Nm | 73 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 2800 ot/min | 4900 ot/min | 5000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | OHV | |||||
Ventilů na válec | 2 | |||||
Vrtání | 80 mm | 84 mm | ||||
Zdvih | 74 mm | 77 mm | ||||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | 10.4 : 1 | - | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |||||
Materiál rámu | ocel | |||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 137 mm | 130 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 118 mm | 85 mm | 93 mm | 120 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 18 " | |||||
Zadní kolo | 17 " | |||||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90-18 | 100/90-18 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | 150/70-17 | ||||
Rozvor | 1449 mm | 1445 mm | 1450 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | 26.4 ° | 28 ° | |||
Závlek předního kola | 109 mm | 117 mm | 106 mm | - | ||
Světlá výška | - | 150 mm | - | |||
Výška sedla | 780 mm | 790 mm | 770 mm | 780 mm | ||
Suchá hmotnost | 179 kg | - | 198 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 195 kg | 198 kg | 209 kg | 218 kg | ||
Užitečná hmotnost | 206 kg | 203 kg | 210 kg | - | ||
Objem nádrže | 22 l | 21 l | ||||
Rezerva | 4 l | - | 4 l | |||
Množství oleje | 2 l | - | 4 l | - | ||
Spotřeba | 4.7 l/100 km | - | 4.9 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 5.8 0-100 km/h | 5.5 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | - | 160 km/h | 155 km/h | 175 km/h | ||
První cena | 229990 Kč | 236990 Kč | 239990 Kč | 199900 Kč | - | 235900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 235900 Kč | ||||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | ||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | ||||
Výměna převodového oleje | 20000 Km | 60000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km | - | ||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | ||||
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - |
Moto Guzzi představila V7 Stone Corsa – ...
Moto Guzzi V7 850 Stone: Basic Instinct
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Nová Moto Guzzi V7, orlice s dvojí tváří...
30 tisíc Guzzin na Open House
Kawasaki W800 Street vs. MG V7 III Stone...
Moto Guzzi V7 II Stone ABS: Nesmrtelná k...
Moto Guzzi V7 2014
Moto Guzzi V7
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Koupit CL500 nebo Guzzi V7 | 65 | 14.11.2023 14:29 | ||
Naked bike | Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče | 43 | 12.10.2023 21:18 | ||
Naked bike | Moto Guzzi V7 III - Plexi | 0 | 23.8.2022 09:41 | ||
Naked bike | Pohodová motorka na výlety | 29 | 12.6.2022 15:51 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 14 | 5.6.2022 22:09 | ||
Italské | Moto Guzzi Centenario modely | 49 | 27.11.2021 19:31 | ||
Silniční cestovní | moto guzzi-hlavní stojan | 8 | 21.7.2021 12:43 | ||
Japonské | Honda H'Ness CB350 | 18 | 31.10.2020 06:30 | ||
Výběr moto | Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7 | 65 | 15.4.2020 20:31 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Výběr moto | Poprosim o nazor | 28 | 23.1.2020 08:38 | ||
Naked bike | HD Iron, nebo MG V7 Stone? | 3 | 28.12.2017 20:17 | ||
Italské | MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000 | 63 | 20.8.2014 19:11 | ||
Opravy a údržba | Vyjmutí airboxu | 16 | 19.2.2013 21:46 |
Chtěl jsem trochu zpomalit, užít si čas v sedle bez jakýchkoliv podmínek a hlavně zase trávit v sedl...
Motorka, ke které musí člověk duchovně vyspět. Pak pochopí, že nepotřebuje litr, co umí letět tři ki...
Parádní italská klasika v moderním provedení :)
Byla to láska na první pohled. Přesně zapadla do mojí představy toho, co jsem hledal.
Skvěle vypadající klasická motorka ze současné produkce. Legendární V7, která vyjela poprvé v roce 1...
Takové charismatické Italské motokolo s čoproidním vidlicovým dvouválcem a kardanem. Motorka tělem i...
První od Guzzi, krásná retro klasika s normou E5, která je tam poznat.
Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák....
Žlutá vosa, třepe se, moc nejede, ale je super.
Pro tuhle motorku jsem ve čtyřiceti poprvé porušil životní zákaz mojí mámy... co dodat...
Motorka, ke které musí člověk duchovně vyspět. Pak pochopí, že nepotřebuje litr, co umí letět tři ki...
černá klasika bez chromu, co se oklepe a vyrazí vstříc zákrutám.
První od Guzzi, krásná retro klasika s normou E5, která je tam poznat.
Chtěl jsem trochu zpomalit, užít si čas v sedle bez jakýchkoliv podmínek a hlavně zase trávit v sedl...
Moto Guzzi V7 je specifická motorka a ne každému musí sednout. V podstatě je to stale vyráběný veter...
Parádní italská klasika v moderním provedení :)
Moja talianska srdcovka ;-) Laska ku Guzzi sa rodila dlhsie ale nasiel som si k tejto znacke cestu.
Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák....
Verze Stone mi sedla ze všech nejvíc.
Moto guzzi V7 Stone moje prvni motorka a prvni guzzina
Tak to máme na další 4 roky v klidu. Žádný problém, jenom štítek pod kabelama na krku řízení se chví...
Po necelých šesti letech se odporoučela originální baterie. Chtěl jsem se v neděli projet, ale po cc...
Jarní servis opět svépomocí. Oleje, filtry, svíčky, vůle ventilů, brzdovka...
Dnes proběhl malý servis v půlce intervalu. Olej, filtr oleje, vzduchový filtr. Akorát přemýšlím, ja...
Krátká víkendová moto dovolená původně plánovaná v 5 lidech, ale nakonec jeli jenom dvě Guzzi. I poč...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Spojka | 8.8/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 6.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 7.3/10 |
Jízda | |
Sport | 7.7/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.4/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 8.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 7.7/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.7/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V85 TT | Byla dražší, počkám čtyři sezony |
Moto Guzzi V7 850 | Byla dražší, počkám dvě sezony |
Triumph Bonneville T100 | Ten motor znám, chybí mi u něj o špetku více charakteru + to samé co u T120...pardon... :-) |
Triumph Bonneville T120 | Je jich docela dost, zpracování super, ale na můj vkus trochu sterilní motor a taky vlastně trochu kýč…pardon... |
Ducati Scrambler Desert Sled | Pořád se mi moc líbí, ale chtěl jsem něco, co umí jezdit pomalu bez protestů, na Scrambleru bych měl pořád tendenci zkoušet, co snese. |
Royal Enfield Interceptor | Až moc malý motocykl po všech stránkách, i když krásný. |
Triumph Bonneville T120 | Už moc retro |
Royal Enfield Interceptor | Nechci podporovat indiany maskovany za angličany |
Royal Enfield Interceptor | V rodině už jeden je, takže jsem chtěl zkusit něco jiného. |
Moto Guzzi Bellagio 940 | Uskromnil jsem se, vím, zní to divne... dobrá, chtěl jsem novější, lehčí a Bellagia nejsou. |
Triumph Bonneville T120 | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Triumph Bonneville T120 | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Triumph Street Twin | Nebyla možnost si moto projet. Pro Guzzi body navíc zajistil motor chlazený vzduchem, kardan a podélně umístěný motor do V. |
Suzuki SV 650 | Suzuki značku mám moc rád, ale chtěl jsem klasickou motorku nebo aspoň do stylu retro a i když pěkná, 650 je normální moderní naháč. |
Triumph Street Twin | Hodně podobná motorka a technicky na mnohem vyšší úrovni a výkonnější, ale nebyly v té době k sehnání ojeté. |
Yamaha XSR 700 | Jízdně lepší motorka, ale po vzhledové stránce mi nesedí, uvidím jestli bude facelift. |
Ducati Scrambler | Nesedl mi posed a celkově se mi zdála taková malá, na druhou stranu měla větší výkon. |
Triumph Bonneville T100 | Protože guzzi je hezčí. |
Kawasaki W 800 | Prodejci nebyli schopni mi nabídnout testovací jízdu a nelíbil se mi výfuk. Protože guzzi je hezčí. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W800 Street | Brněnský prodejce ji neměl v salonu. |
Triumph Bonneville Newchurch | Bonneville je větší klasika |
Honda CB 650R | krátký servisní interval |
Yamaha XSR 700 | Cena a byla menší |
Triumph Bonneville T120 | Rozhodl větší výkon |
Triumph Speed Twin | Nádherný stroj, ale prostě mi přišlo, že má slabý motor. chtěl jsem něco okolo 100 koní. |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | krásná klasika, ale na mě moc surová a kope (v deníku motorky vysvětlím) |
Fantic Caballero Scrambler 500 | to samé jako s Triumphem |
Moto Guzzi Nevada 750 | Nevada je hezčí. |
Triumph Street Cup | Méně kultivovaný motor, horší převodovka, horší podvozek, horší brzdy no a je to Italka a žádná pěkná bazarová nebyla - teď si říkám, že naštěstí. |
Honda CMX500 Rebel | Větší, těžší, hůře ovladatelná, dražší...Ale byla by před HD. |
Moto Guzzi V7 Racer | Levnější alternativa k Raceru |
Moto Guzzi V7 Racer | Nudnější, ale cenově zajímavější :) |
Moto Guzzi V9 Roamer | Nebyla rozumná nabídka |
Aprilia SL 750 Shiver | Cena se drží hodně vysoko a výkonově to bude spíše 2. motorka. |
Ducati Monster 821 | .. její čas třeba ještě příjde, ale musí se polepšit s detaily, které jsou vzhledem k ceně dost odfláknuté. |
Honda CB 1100/EX | slabý a moc charakteru |
Moto Guzzi Breva 750 | Jsou dražší než sem si mohl dovolit. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2019 | VK_CZ | schema-konstrukce-m.pdf | 2.4 MB | Schéma a zobrazení jednotlivých dílů - jak elektro, tak konstrukce. Bohužel bez dalších detailů, jako jsou rozměry, katalogová čísla apod. |
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2015 | MarioV2 | prevody.xlsx | 20 KB | Prevody pro 750tky Guzziny. |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2012 | Jenykho | service-manual-...one-special.pdf | 2.7 MB | Servisní manuál |
2012 | Jenykho | torque_zps133d4319.jpg | 59 KB | Utahovací momenty na motoru |
2012 | Jenykho | v7-service-13.pdf | 7.7 MB | Servisní manuál s utahovacími momenty některých spojů |
2012 | Jenykho | 2013_v7_series.gif | 590 KB | Elektro schema |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:61x Krátké koncovky Mistral - bez dB killeru |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:39x Krátké koncovky Mistral - s dB killerem |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:30x Bez koncovek výfuků (jen svody) |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:35x Originál výfuky |
|
Vložit vlastní zvuk |