Kam jinam po V-Stromu 650 s určitým rozpočtem?
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: R21 + R18 pro převážně silniční ježdění, vysoká cena, věčně diskutovaná kvalita...
První dojmy - Do ruky ta široká řídítka padnou hned, hezky brzdí a nepotápí se, příjemná spojka, rychlosti padají dobře. Chvíli si na to celé technické řešení po ježdění na japonských motorkách člověk musí zvykat.
Doplňky na motorce - WRS plexi alá GS Adventure
Kryty rukojetí TT
Recenze
Od 1.4.2019 do 1.7.2019 najeto 6500 km - spokojenost - byť se podle mě kult GS přeceňuje -> je to motorka, ne osmý div světa.
Origo plexi vyměněno za WRS 46cm + deflektory. Výztuha plexi koupena z ebay a upravena, plastíky k tomu dokoupeny v BMW.
Při koupi bylo instalované zvýšení řídítek, ale dal jsem to pryč. Na jízdu ve stupačkách je to lepší, ale na silnici mi nevyhovovala ovladatelnost (mám 178cm).
Spokojenost s ovladatelností plně naložené motorky (hlavní důvod proč šel pryč V-Strom - při plném naložení ten podvozek už v rychlosti nestíhal).