PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i ST (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jawista13
Vloženo 3.6.2019
Aktualizováno 4.6.2019
Zobrazeno 638x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Krútiaci moment od cca 3500 otáčok až po maximum.
Dobrú zvuk už v základe.
Neokukané.
Dá sa aj cestovať aj sa popreháňať ak treba.

Slabé stránky

Nemá výkon moderných mašín takže úplný šprintér to nieje.

Moje úpravy

Doplnil som zásuvku na 12V a USB zásuvku pre navigáciu a telefón.
Givi Wingrack nosiče a 3 kufre.
Vyhrievané rukovete.
Double Buble tmavé plexi.
Carbonový zadný blatník.
Svetlá do kufra Givi Maxia.
Ukazovateľ zaradenej rýchlosti.
Zvýšenie riadidiel o cca 3cm.
Sedadlo Bagster.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5.2
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hlinnikový deltabox

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Zatial samo domo

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 400

Obecné

Moje závady Skôr bežná údržba po dlhšej dobe. Angličan predomnou asi menil iba olej takže ma čakalo výmena všetkých kvapalín a repas prednej vidlice. Po čase som nechal zrepasovať aj zadný tlmič White Power, ktorý tam dal predošlý majiteľ.
Asi jediná závada bola vysoká teplota resp. prepúšťanie chladiacej kvapaliny z expanznej nádrže aj to bola chyba vo viečku termostatu. Po výmene viečka za nové závada bola odstránená
Použitý spotřební materiál Olej som jazdil donedávna Bel Ray EXP 15W50 a momentálne Shell Advance Ultra 15W50.
Olejový filter Hiflo filro HF901.
Sviečky NGK DPR8EA.
Chladiacia Motul Factory line.
Batéria Motobat YTX14.
Brzdová kvapalina Dynamax DOT4.
Vzduchový filter OEM Triumph, druhovýroba jedine racing KN.
Pneu zadná Michelin Pilot Road 3
Predná Michelin Pilot Power 3


TOPlist