Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Krútiaci moment od cca 3500 otáčok až po maximum.
Dobrú zvuk už v základe.
Neokukané.
Dá sa aj cestovať aj sa popreháňať ak treba.
Nemá výkon moderných mašín takže úplný šprintér to nieje.
Moje úpravy |
Doplnil som zásuvku na 12V a USB zásuvku pre navigáciu a telefón. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Hlinnikový deltabox |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatial samo domo |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Obecné
Moje závady | Skôr bežná údržba po dlhšej dobe. Angličan predomnou asi menil iba olej takže ma čakalo výmena všetkých kvapalín a repas prednej vidlice. Po čase som nechal zrepasovať aj zadný tlmič White Power, ktorý tam dal predošlý majiteľ. Asi jediná závada bola vysoká teplota resp. prepúšťanie chladiacej kvapaliny z expanznej nádrže aj to bola chyba vo viečku termostatu. Po výmene viečka za nové závada bola odstránená |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej som jazdil donedávna Bel Ray EXP 15W50 a momentálne Shell Advance Ultra 15W50. Olejový filter Hiflo filro HF901. Sviečky NGK DPR8EA. Chladiacia Motul Factory line. Batéria Motobat YTX14. Brzdová kvapalina Dynamax DOT4. Vzduchový filter OEM Triumph, druhovýroba jedine racing KN. Pneu zadná Michelin Pilot Road 3 Predná Michelin Pilot Power 3 |