Skvělý skútr s výborným ovládáním a nízkou spotřebou.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Skútr mi ihned padl do ruky. Líbí se mi ledková světla a velký prostor pod sedlem. Lze dokoupit vyšší přední štít a držák na kufr.
Motorku bych doporučil pro - Skútr bych doporučil všem, kdo mají sk. B a chtějí jezdit v létě do zaměstnání, na výlety do okolí a nechce se jim dělat v autoškole řidičák na vyšší skupinu.
Doplňky na motorce - Ihned po zakoupení skútra jsem nainstaloval zadní kufr 30 litrů a vyšší plexi Summer.
Vyšší plexi je nutné při cestování na delší vzdálenosti a za deště.
Recenze
Tento skútr jsem si vybral po několika měsíčním rozhodování.
Zkušenosti mých kamarádů z provozu a recenze na internetu mě přesvědčily, že to bude pro mě ta nejlepší volba.
Líbila se mi verze vyráběna od 2014 - 2017 s ledkovýma světlama.
Skútr pěkně svítí, pneumatiky Michelin City Grip hezký drží stopu.
Spotřeba se pohybuje do 2.2 litrů při jízdě ve dvou lidech.
Pokud jezdím sám, spotřeba do 1.9 litrů na 100 km.
Při velké 8 litrové nádrži tak bude skvělý dojezd.
Do rychlosti 85 km/h jede skvěle.
Skútr se hodí do města a skvěle se sním jede i mimo město.
pro jednoho,je to ideální kvalitní a pěkný přemisťovadlo
Stale to je to nejlepsi ve tride 125ccm skutru a zda se, ze i nejakou dobu jeste bude. Realny konkurent (pro nekoho prekvapive) byl podle mne Piaggio Fly 125, ale ten uz se bohuzel nedela. Pak samozrejme Vespa, ale ty uz jsou cenove jinde.
Hlavni nevyhoda PCX je citlivost na vitr.