Motorka je v sériovém stavu, kromě kromě laděných výfuků od IXIL silencers a sportovního filtru od K&N
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: FZ6 živější, manipulovatelbější
První dojmy - První sednutí na FZ6 mě okamžitě přesvědčilo o tom, že je to pro mě jasná volba. Posez pro mě perfektní oproti motorce co jsem měl předtím, je pravda, že to byla babička Kawasaki GPZ 5OO, krásné plynulé reakce na plyn a agresivní brzdy, Co mě trochu vadí je krátké plexi, přesně vede vzduch na hlavu, ale to se dá vyřešit koupí vyššího
Recenze
Motorku jsem kupoval v Lednu, v okolí Jihlavy, kde byl 1m sněhu, takže neproběhla zkušební jízda jen, příslib majitele, je pojízdná bez větších investic a několikrát písemná diskuze přes email, a telefonický hovor. Z toho vzešla důvěra a pro moto jsem vyrazil. Hodila se do dodávky a dovezla domu. A já se připravoval na první svezení. Proběhla výměna oleje, brzdových destiček(jen proto abych se tím nezdržoval v sezoně) a koupě nových pneu, Dunlop Sportmax 2. První svezení je tady, motorka chytla na škrtnutí , ten zvuk z Ixilů je nádherný, sedám na ni a hned mám pocit jek my krásně padla k postavě. Motor je velmi příjemný, perfektně reaguje na plyn a hezkz se dávkuje, do 6000ot je to hodný cesťák pak to začíná táhnout a od 10000ot je to brutální, něčekal jsem to a jsem překvapenej, motorka je nádherně manipulovatelná, chce to si zvyknout že tachometr i otáčkoměr je digitální ale je to Ok. Do jedné zatáčky najíždím rychle , potřebuju přibrzdit, tak jdu v zatáčce jemně na brzdu a doufám... motorka si to krásně vzala a tuto jezdeckou chybu my odpustila a ze zatáčky jsme v pohodě vyjeli... dá se říct že je to dobrý cesťák, ale dokáže to být i závodnice.. proto bych motorku dopuručil jak pro zkušené tak i pro začátečníky. Obsah 600 se vstřikováním je plně dostačující pro normální ježdění, nejsem okruhář, tam by asi nestíhala.
Po cca 3týdnech ježdení jsem překročil 1000km nájezdu a zatím bez nejmenšího problému, jinak celkový nájezd motorky je 54600km