renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CA 125 Rebel (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Puppkinss
Vloženo 28.10.2018
Aktualizováno 24.10.2019
Zobrazeno 2 023x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj malý Rebel pro prcka a nenáročného motorkáře jako jsem já.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - První dojmy? Motorka po pětadvaceti letech. Tehdy jsem měl Jawu 250, samozřejmě předělanou na chopper. Nebylo těžké po tolika letech na ni sednout a jet. Do rukou padla celkem snadno. Vzhledem k mé výšce 170 cm ideální nízký posez takže v pohodě dosáhnu na zem. Což zaručuje výbornou stabilitu když musím stát na místě. K tomu i nízká váha motorky. Ovladatelnost skvělá Jako mínus snad jen nízký výkon. Ale jsem nenáročný tudíž vyhovuje.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro začátečníky ale myslím, že pro každého nenáročného motorkáře, který hledá pěknou, levnou a přitom spolehlivou motorku.

Doplňky na motorce - Motorka je téměř ve 100% v originálním stavu krom zrcatek a to se budu snažit zachovat. Pouze pokud možno přidám pár detailů. Již teď má padáky, brašny, rolku.













Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj? Protože se mi naskytla jeho velmi výhodná koupě a mohl si tak opět splnit svůj sen za rozumný peníz . Motorka se mi i líbí a je ve velmi dobrém stavu včetně chromu. K chopperum mě to stejně vždy táhlo. Má výfuky po obou stranách tudíž i působí symetricky a líbí se mi to víc než když jsou pouze na jedné. Vypadá moc pěkně s brašnami i bez. Je menší a vejde se v pohodě do malé garáže. Po první sezóně jsem s ní nadmíru spokojen. Její údržba a drobné opravy jsou natolik jednoduché, že bych neměl obavu, že mě někde nechá a já bych si s tím neporadil. Pokud neklekne motor. Výkon mě chybí pouze pokud jedu ve dvou a to je pro mě nepodstatné, většinou jezdím sám. Na závodění bych si asi pořídil jinej stroj. Ale o tom chopper neni. Akcelerace po 4ku velmi dobrá, pětka je spíše na snížení otáček a spotřeby při 90 km/h. Je fakt, že dříve táhla na pětku i od cca 50 ale vyměnil jsem řetězovou sadu, přičemž rozetu jsem zachoval na 39 zubech a přední kolečko dal 14 zubů. Původní mělo 11! Originál je dle všeho 13. Na druhou stranu jsem tím získal ještě nižší spotřebu, delší rozsah jednotlivých zařazených stupňů a tudíž to tak nemusím honit do otáček a zběsile řadit no a nějakej ten kilometrik navíc v nejvyšší rychlosti. Ale zanedbatelnej.
Shrnu-li to, pěkná, nenáročná motorka vhodná nejen pro začátečníky ale i pro nenáročného motorkáře menšího vzrůstu pro pohodlnou jízdu za nízký peníz. Nebál bych se ani delší jízdy, je pohodlná. Svůj účel rozhodně splní.
Ještě se chystám na pár úprav jako například přídavná světla, ať nepůsobí ze předu ta chude, plexi štít, hezčí stupačky, rukojeti apod. Vše co čas a finance dovolí. To, že bych jednou rád něco silnějšího nepopírám ale zatím jsem spokojen.

13.11.2018
No nuda a počasí mě zahnali do garáže a tak jsem se vrhnul na pomalý a pohodový proces úprav, oprav apod. na motce. Zkusil jsem z věkem omseleho hliniku (ci co to je) udělat nový. Takže brusna houbicka a pryč s tim lakem ci co to na tom bylo. Pak jeden kotouč a hrubá pasta, pak jinej kotouč a jemná pasta. A výsledek? Spokojenost. Viz fota před a po lesteni. Je to to na dotažení řídítka. Sry za terminologii s názvem se nechytam ?. Takže to samé udělám i na motoru. Bude lesk jako blesk ? . No chrom to nebude ale hezčí určitě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vojtěchvojtěch
vojtěchvojtěch napsal 14.11.18 v 20:44

Pěkná,pěkná

hippie2222
hippie2222 napsal 08.11.18 v 01:25 10b.

Myslím, že při návratu po tolika letech nebo při úplným začínání je takovej stroj nejlepší volba. Jsem sám moc rád, že jsem dvě sezóny odjezdil na 125, přecejen se to líp krotí a člověk se učí postupně . A tahle je moc hezká, takže není co řešit, větší obsah může přijít časem. Přeju hodně radosti a pohodovejch kilometrů.

Puppkinss
Puppkinss napsal 01.11.18 v 17:04

Díky za komentáře. Krouťák by to měl bez problému dát a dává, jak jsem psal, originál má mít "13" zubů. Koupil jsem novou sadu se 14 aniž bych věděl, že tam je s 11 . Až teprve při výměně jsem to zjistil. Před výměnou jsem se dostal něco málo přes 90 km/h ale za děsnýho řevu ve vysokých otáčkách. Po výměně je to přeci jen příjemnější a ke 100 se dostanu. Ale o čtvrtinu rychlejší? Možná, ale to musím někde otestovat na dloooooouhé rovince za bezvětří, z kopce a zalehnout až k motoru . Tam kde se s ní pohybuju je to samá zatáčka a nahoru dolů, rovinka žádná. Sice jsem z HK, což je velká placka, ale moto mám na chatě poblíž Potštejna. Mimochodem na projížďky moc pěkná oblast . A zábava pro velkého a trochu přestárlého kluka? To si trefil přesně

Targus
Targus napsal 01.11.18 v 09:44 10b.

14 : 11 je 1,27, takže ten nárůst rychlosti nebude až tak malý, zhruba o čtvrtinu, pokud to dá krouťák toho motůrku.
Motka hezká, jako zábava pro velkého a trochu přestárlého kluka akorát.

Dan66
Dan66 napsal 30.10.18 v 21:14

Prima stroj na pohodové výlety. Máš ji rád, to je jasné.

Více komentářů



TOPlist