Vlastně nic nového a přeci jen se změnilo to zásadní :)
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Vše super, jako vždy
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - 10 koní navíc a 143 Nm, nově časování ventilů honosně nazvané ShiftCam, žádná změna designu. Cool, nemám žádný důvod měnit moje Relíčko. To sem si říkal, když přišlo představení nového GSa 1250. Bohužel předčasně :)))
Doplňky na motorce - BMW padací rámy
Rozšíření brzdové páky - Altrider - super řešení !
Rozšíření stojánku - SW Motech
Recenze
Faktem je, že u motorek říká hlava v 90% něco jiného než srdce a jako motorkáři posloucháme, díky Bohu, spíš to srdce :). Nicméně v tomto případě sem si byl 100% jistý, že zůstanu u 1200 GS Rallye...
Až do minulého pátku, kdy jsem se svezl na zajeté 1250tce. Měl sem jí na 2 hodiny a vlastně dodnes nechápu co s tím motorem udělali. Nejde o výkon, ten mají borci u Ducati nebo KTM vyšší, ale o ten jeho průběh v závislosti na tahání heftem... To mě fakt dostalo. 160kmh je tam skoro hned a bez nějakých výkonových propadů a s pomocí QuickShiftu pak rychlostí světla. Z mého pohledu se změnil i chod a zvuk motoru, který je i ve vyšších otáčkách poslouchatelný, na rozdíl od 1200vky, kdy to znělo, že se každou chvilku roztrhne.
Dokonce sem si našel čas a spároval helmu i telefon s tím nenáviděným tabletem (čti Connectivity) co je místo budíků. A musím říct, že i to mě nakonec bavilo :) Nejen klíče, ale i telefon můžete mít schovaný v kapse. Hudbu si totiž pohodlně přepínáte pomocí ovladače na řídítkách, navigace z telefonu Vám diktuje do helmy kudy jet a na displeji vidíte šipky kam a kdy odbočit. Pokrok holt nezastavíš a je potřeba přijmout nový standard výrobců motorek.
Jak zajedu, napíšu více.
PS1: Jo a ještě se mi stršně moc líbí ty černé řidítka :)))
PS2: Co se nepovedlo jsou gumy. Bridgestone Battlax Adventure A41 zatím dost podprůměrné. Strašně vedou po nerovnostech nebo po podélných prasklinách. Uvídím jak se srovnají po pár stovkách km...
Březen 2019
Zajeto, i když jen na minimum (500km) a v pruměrné teplotě 5C, protože jsme potřebovali už začátkem března odjet na Sardinii.
Výlet na Sardinii ukázal, že rozdíl mezi R1200GS LC a R1250GS LC je fakt znát a není to je kosmetická úprava tabulkových hodnot. Na výjezdech ze zatáček 1200GS značně ztrácely a to na nich jeli kluci, co mi vždy davali na pr.del :) (musím říci, že to nesli těžce :))). Jinak jsem testoval i nové pneu Metzeler Karoo Street a musim říct, že na silnici užasná pneu, tahal sem jak se silniční a žádný problém. V lehkem off roadu taky pohoda, i když na skalnaté stezky v Rumunsku nebo v Albánii jsou lepší klasické Karoo 3.
Ahoj, musím dát za deset, i když se mi více líbilo to Rally. Ten tablet je vynikající, mě se líbí víc jak klasika a ta konektivita ... super Vždy jsem na GS koukal trochu s opovržením, jak jsem byl blbej. Letos jsem si mohl tento model otestovat, prohodit s BMW s 1000 RX a musím jednoznačně říci, že GS je famózní. Ještě nikdy jsem nejel na motorce, která by byla tak příjemná na řízení, tak pohodlná, s takovým výbušným motorem od spodu . Na té motorce se jede neuvěřitelně rychle a přitom tak snadno. Skvělý stroj.
Nádherná, v barvách HP dokonalá
pneu Bridgestone opravdu nesedí , už se těším jak je přezuji - MOTOR 1A
hodně šťastnej km
Moc pěkné. Přeji mnoho pěkných zážitků na vašich společných cestách
Krásné GéeSo! Přeji mnoho cestovatelských zážitků v sedle této krásky!