renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Norge 1200 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník skopuzzi
Vloženo 21.10.2018
Aktualizováno 29.7.2020
Zobrazeno 2 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


nejen nejhezčí cesťák... Ale hlavně je to guzzi!

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - mám ji už 2 sezóny, tak nevím, jestli si ještě vybavuju přesně ty pocity, ale jeden první pocit se mi vabaví asi ce ten, kdy jsem poprvé uslyšel to nádherné prdění při zavřeném plynu...

Motorku bych doporučil pro - Pro Guzzisty... píšu to pořád, ale však vy víte, jak to myslím. Kdo hledá krásu, specifický projev motoru a s tím spojený zvuk a zároveň dlouhou užitnou hodnotu, tak našel...

Doplňky na motorce - Sedlo Corbin - nemá chybu a myslím, že ji posílá designově ještě o level výš.
Padáky - od mistra Riantiniho - takovej guzzí Michelangelo v Čechách... foto přidám...
LED kroužky ve světlech - tak jsem koupil...
GT výbava - guzzí origo kufry, ochrana nohou proti mokru a vyhřívané hefty.



Recenze

No čím začít? Asi tím, že je to hodně všestranná motorka. Zaměřením sice cesťák, ale přitom s hodně štíhlou stavbou, takže nemá absolutně problém proplout městem, pokud tedy není 40 stupňové vedro, tam má problém s odvodem tepla a rychle z města ven...

Za městem na okreskách se opět ukazuje, že klame tělem. Zatáčky má hodně ráda a není vůbec těžkopádná, jak by se mohlo zdát, i když má suchou váhu přes 250 kg!

A co to cestování? Ve výbavě má 3 kufry a dobré krytí proti nepřízni počasí. Jediná drobná nevýhoda, kterou my Guzzisti milujeme jsou větší vibrace do rukojetí, takže po delší cestě ji máte ještě ňákou dobu pod kůží...

Motor - je to klasickej guzí dvouvál, takže jde pěkně od spodu, ta díra, kterou jsem si četl, že má mezi 3,5 až 4 tis otáček tam je jen u 5. a 6. kvaltu. Pokud točíš 3. a 4. stupeň k 5 tisícům, tak ji nezaznamenáš, ale když chceš z 80 km/h předjíždět, musíš prostě podřadit. Nevýhoda to podle mne není, motorka přece o řazení je, aspoň pro mě. Velkou výhodu vidím v pružnosti od spodu, není problém probublat město na trojku. Někde jsem četl, že nad 6 tis. začíná to správné peklo. Já to vidím tak, že je to zbytečné, pokud to teda někdo netočí nad 6 tis na dálnici na šestku, ale to není můj rajón...

Zvuk - i s továrním laufem má důstojnej, hutnej zvkuk okořeněnej prděním při zavřeném plynu... Laďák by to ještě asi vyšperkoval, na druhou stranu není vůbec potřeba, vzhledově též ne, takže není proč.

Převodovka - přesná celkem hladká na guzzi.

Spojka - tady je to asi nejvíc náročné ze všech guzzi, co jsem měl tu čest. Ne že by bylo těžké se rozjet - ani náhodou, ale zkrátka každá drobná chybička při přeřazování je znát, chce to hodně citu a souhry spojka plyn. Je to nastavené dost agresivně. Přehrání na cestovní mód by tomu možná pomohlo, jak má možnost volby např. nová california. Chce to prostě sžít se a jezdit a jezdit.

Brzdy - Guzzi na brzdách nešetří a v kombinaci s výborným podvozkem max. spokojenost.

Podvozek - bomba, chce to dát do tvrda a pak to nemá chybu, přitom to pořád dobře žehlí... Obzvlášť, když jezdíte ve dvou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gato1962
gato1962 napsal 13.12.18 v 21:21 10b.

White_Wolf_Garage
White_Wolf_Garage napsal 05.11.18 v 15:14 10b.

Pedl
Pedl napsal 28.10.18 v 20:18 10b.

Pěkný stroj

pkKun
pkKun napsal 28.10.18 v 16:09 10b.

Ano, je to Guzzi

sedlson
sedlson napsal 24.10.18 v 19:50 10b.

Hezká barevná kombinace, ať dělá radost, jak to jen guzzi umí!

Více komentářů



TOPlist