renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník liquik
Vloženo 10.8.2018
Aktualizováno 10.8.2018
Zobrazeno 1 017x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po nádherných 6 letech na Bandasce přišel čas na změnu a chuť na něco většího a pohodlnějšího.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - GSo sem chtěl vždycky, velká univerzální a pohodlná motorka. Sice při prvním pohledu panovali lehké obavy z jak se stím bude manipulovat, ale co sem jí sundal ze stojanu a projel ji tak se obavy rozplynuly, je to úplná pohodička. Další co mě trklo byl chod motoru. Zvyklí na hladký průběh 4 válce, byl boxer krapet nezvyk a to jak zvukem tak i jeho projevem, hlavně jak se vlní při podřazení.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty kdo ji odjakživa chtěli a pro ty co chtějí pohodlně cestovat. Že jí mají všichni? fajn bude více dílů a zkušeností.

Doplňky na motorce - Je fajn že se toho dá na bramboru sehnat hodně ale ku.. ty ceny... zatím jen padáky a větrný štítek. Původní majitel ji vybavil navigaci Garimin 660 a má i 3 kufry.

Recenze

Popisovat do detailu jízdní vlastnosti nemá smysl, kolegové tu to všechno popsali zleva zprava. Tak jen pár vlastních postřehů. Zatím máme spolu najeto něco přes 2500km. Změna o proti Bandasce je především v pohodlí při cestování, byť Bandaska je supr cestovní naháč, přeci jen když mám ujet za den pořádnou dávku km něco dálnice něco okresky, něco rozbité silnice, sem rád že mě nebolí perdela a záda a že nemám vyklepanou hlavu z toho jak mi kolem ní šustí vítr. Už mě taky netrápí situace, kdy nás naše přesné navigační schopni hodí na silnici typu "slušná polňačka" nebo "zkratka" lesem. Další super vlastnost jsou široký řidítka a podvozek, kam to pošlu tam to jede a drží perfektně stopu v zatáčkách. Další novinka pro mě je pohodlná jízda ve stupačkách,když je venku trochu tepleji je fajn si odvětrat půlky, nebo nějaká nerovnost? phe no problem. Šotolinky zatím téměř žádné takže jízdu terénem nemohu hodnotit, tam se asi při těžších výjezdech projeví váha stroje respektive váha vůči výšce stroje.

Jsou však detaily, které mi hlava moc nebere:
1. Základní větrný štítek - i na nejvyšší pozici to musí být snad pro trpaslíky, a ještě je na konci zahnutý tak že vám rve veškerý vítr na ramena nebo helmu?? - nutný větší štítek nebo nástavec (ale ten neřeší to zahnutí a vítr na ramena).
2. Diagnostika před startem - než proběhne tak sou kumpání už v prachu
3. Palubní PC - ano je to 13 let starý stroj, ale i tak toho mohl umět alespoň o 2 funkce navíc (hlavně když tam jsou jen nejsou vidět) např dojezd na nádrž a spotřeba.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Forss
Forss napsal 14.09.18 v 21:14 10b.

Kumpáni po 130km stojí a chladí zadnice, bolavá záda ,zápěstí, zato brambora to hrne dál až do rezervy naprosto s přehledem. Takže asi tak S terénem opatrně

Borivas
Borivas napsal 11.08.18 v 13:25 10b.

Krásný stroj, ať dlouho slouží

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.08.18 v 12:23 10b.

Více komentářů



TOPlist