PROFIL MOTORKY

KTM 450 Rally (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mig_35
Vloženo 6.8.2018
Aktualizováno 6.8.2018
Zobrazeno 3 914x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mibr10
Mibr10 napsal 29.12.18 v 20:42

Pišeš že ses k motorce dostal za slušnou cenu mužeš ju prozradit
sjíždim internet a hledám neco podobnyho ceny jsou různé a kyláky
jak by smet dik za info

HusKa701
HusKa701 napsal 01.10.18 v 23:29

Na 690 jsem nikdy nejel ale u 701 bych si dokázal představit taky jinak odstupňovanou převodovku. Kvalty sice docela pěkně navazujou , ale hlavně jednička je zbytečně rychlá. Když jedeme pasáže s kamením , kde to chce spíš "šlapačkový" přístup je to s ní těžké . Taky jsem někde na netu našel že k 701 dělaj jinak odstupňovanou převodovku ale to by byl asi ranec . Jak píšeš, je to dravec...zjišťuju jestli by se nedaly sehnat přepínatelné mapy. 690 to měly Huska prý ne. Za sucha je to nádhera , ale jak začneme jezdit v blátě tak to je s přemírou výkonu fakt trápení. Ale jsem za ní rád Letos mně sice docela potrápila ale i tak na ní nedám dopustit

Mig_35
Mig_35 napsal 28.09.18 v 07:50

Huska - určitě by ti ruce neutrhla, je daleko hodnější než 701. dole to skoro nejede, zpřevodováním je to udělaný tak, aby se to začalo vztekat od půlky nahoru. ze 701 jsem měl předloktí jak Pepek námořník.
převodovku už jsem vychytal, je třeba řadit neutrál, dokud je motorka ještě rozjetá, jakmile zastavíš, už ho tam nedáš ani náhodou. no a hlavně už s tím nejezdím přes město:)
jinak jsem se teď svezl na 690ce rok staré s tím, že bych si ji vzal zpátky, ale cítím tam prostě to, o čem psali třeba kluci na offmoto. na jedničku hrabe, na dvojku chcípe, divně poskládaná převodovka, i to se dá řešit, resp. asi to tak skutečně bude, když to někdo nabízí:
http://www.novaracin...KTM690WRGearset.html

Mig_35
Mig_35 napsal 28.09.18 v 07:46

Mibr: hledej radegarage, kluci český šikovný, za rozumný peníze, vypadá to dobře.
alternativy: hardkits 690/701 https://www.hardkits.com/about
omega kit strašný peníze ale nádhera http://omegafibre.net/husquvarna-701/
aurora https://www.701rr.com/
a všechno stojí ranec, radegarage vedou...

HusKa701
HusKa701 napsal 27.09.18 v 23:34 10b.

jo, posílám body 10

HusKa701
HusKa701 napsal 27.09.18 v 23:06

Ahoj. Super mašina. Píšeš že jsi jezdil 701. V čem je tahle speciálka 450 jezdecky příjemnější? Co se týká řazení, měnil jsem na 701 originální díl kde bylo jakoby ložisko ale ve skutečnosti to bylo jen pouzdro a po cca 17 000 (první sezoně) to bylo docela slušně vyčvachtaný. Měnil jsem to za díl s kvalitním ložiskem. Od tý doby je "čitelnější řazení" a hlavně nepadaj tam "falešný neutrály". Třeba by Ti tohle pomohlo s neutrálem. Držet motorku na spojce na světlech , to musí být utrpení

Mibr10
Mibr10 napsal 27.09.18 v 20:25 10b.

Ahoj kluci,motorka za mně 10 to je nádhera koupil jsem 690 enduro R s tym že neco takovyho postavim,
ale origo je origo mně by to asi urvalo ruky.
Taky jsem zjistil že je to u nás trochu problém neco postavit zkoušel jsem p.Trojana ktm v Hradci Králové a čekal jsem vic jak měsíc na nabídku protože Rally Raid už neberou poslali mi odkaz na italské stránky Albertodottori.net tam jsem vybral jeden kit kde byl jenom předek to bylo na ně asi málo a ten druhej nejlepší mi nevěřili že si vemu tak už mi vůbec neodpověděli.Hlavně že internet maji plnej reklami jak
stavijou motorky na rally.Já na tom závody taky určitě nepojedu,ale tenhle druh motorek se mi libí

Mig_35
Mig_35 napsal 14.08.18 v 13:57

jakýho písku a kde?:) dík všem
Tuji: nemyslím si, že by díly nebyly, znám človíčka co provozuje starší Replicu a nemá problém...

bolux
bolux napsal 13.08.18 v 20:11

no tyvole, tohle bych chtěl vydět na živo, kdybys měl někdy cestu na sever a chtěl si užít písku tak dej vědět :)

Tuji
Tuji napsal 11.08.18 v 05:12 10b.

Jasných 10 bodů

Jsem zvědavej jak ji budeš servisovat. Každý rok je to fungl novej typ a díly se na ně sehnat nedají. Jak píšeš, je potřeba vždy kupovat nový motor. Díky tomu, že chci jezdit Rally v Evropě jsem radši zvolil klasickou endurovku, ale v rychlých pasážích mám smůlu. Výhodou je u dakarky ten příhradový rám ze 690, který se nekrouti jak na enduru a taky ten super silný motor! Až budeš měnit motor, nedávejte tam ten z enduro, ale poctivě kup motor na dakarku. Je to totiž o dost těší stroj a v tu chvíli by tě to na ni přestalo bavit. Není to opravdu dobré řešeni!

Ještě jedna věc. Kurva ten zvuk je boží, tak ne že vyměníš výfuk!!! :))) užívej si motorku, kterou ještě nezkurv..l eurokomisař!

sushi7474
sushi7474 napsal 10.08.18 v 13:58 10b.

Super - rarita!

K660S
K660S napsal 07.08.18 v 22:25 10b.

paradni

Brukev
Brukev napsal 07.08.18 v 19:48

Tuším super svezení... mooc zajímavá mašina

C3RNY
C3RNY napsal 07.08.18 v 15:21 10b.

Tak tohle je sen,krásná motorka

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 07.08.18 v 09:10 10b.

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 07.08.18 v 07:34 10b.

tak toto je uplna parada!!
tiez som z nahladu tipoval 690 s kitom

Simitom
Simitom napsal 07.08.18 v 06:28 10b.

Super



TOPlist