PROFIL MOTORKY

KTM 450 Rally (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mig_35
Vloženo 6.8.2018
Aktualizováno 6.8.2018
Zobrazeno 3 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc jich nejezdí a většina lidí ani netuší, co je to zač. Většinou tipují 690ku s Rally kitem.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Dole je to hodný, v půlce se to splaší jak dvoutakt a nahoře to letí jak cyp. Nikdy bych nevěřil, že může mít motor na čtyři takty takovou charakteristiku. Na jiných místech jsem četl, že je to "dole nepoužitelné". Já naopak oceňuju, že to netahá za ruce, třeba jako 701ka, kterou jsem měl předtím. A naučila mě při podřazování dávat meziplyny, párkát se mi kouslo zadní kolo, to jsem dřív neznal...

Motorku bych doporučil pro - Pravděpodobně někomu, kdo ji pořádně využije. A komu nevadí několikanásobně dražší díly proti endurovým a motocrossovým KTM. Já doufám, že při svojem nájezdu tyhle problémy mít nebudu. Konkrétně třeba o motoru se říká, že je lepší koupit fungl nový, než dělat válec /1000 EUR/ a ojnici /1000 EUR/. Kdyby mě to mělo potkat, asi bych se tam snažil dostat normálně běžný mx nebo exc motor... A třeba by to mělo i nějaký použitelný průběh výkonu, i když chápu, že u dakarského speciálu jde hlavně o rychlost...

Doplňky na motorce - Tohle je docela pikantní, na motorce nejsou žádné doplňky a žádné doplňky se na ní koupit ani nedají. Je tam od výroby tlumič řízení, tripmaster a podobné nesmysly, které jsem vymontoval, protože rallye s ní jezdit nebudu. Pikantní je to proto, že můj smysl všechno domrvit má v tomto případě utrum... Snad jedině lauf bych vyměnil, Akrapovič je nádherná ruční práce, ale řve jak tur...

Recenze

Naprostá náhoda. Objevila se v inzerci za obstojnou cenu a s jedním náhradním motorem, tak nebylo co řešit. Je to model 2017, stříkačka. Přídavné nádrže na dohromady 16+9+9 litrů paliva, které se přepínají vepředu vlevo přepínačem. Sedlo ve výšce 96 cm, podobně jako 701, ale díky užší stavbě a sedlu nemám zase takový problém dosáhnout. Trefit neutrál se dá jenom s vypnutým motorem. Nevím, jestli je to problém konkrétní motorky, ale na světlech se prostě drží spojka celou dobu. Dvacetkrát vyzkoušíš najít tu mezipolohu, ale prostě když to uděláš zlehka, tak s tou šaltrou ani nepohneš, když přidáš na síle, skočí to z jedna na dva... Řidítka mají naprosto mizerný rejd, v praxi se to řeší driftováním do zatáček, mno, to mi zase tak moc ještě nejde:) Zatím ji proháním jenom po polňačkách, nebo na písku kolem Bzence... Až se trochu ochladí, tak jí vezmu na tankodrom do Záhorí, už se těším. A na podzim do Maroka. Merzouga a okolí, tam kam tahle motorka patří:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mibr10
Mibr10 napsal 29.12.18 v 20:42

Pišeš že ses k motorce dostal za slušnou cenu mužeš ju prozradit
sjíždim internet a hledám neco podobnyho ceny jsou různé a kyláky
jak by smet dik za info

HusKa701
HusKa701 napsal 01.10.18 v 23:29

Na 690 jsem nikdy nejel ale u 701 bych si dokázal představit taky jinak odstupňovanou převodovku. Kvalty sice docela pěkně navazujou , ale hlavně jednička je zbytečně rychlá. Když jedeme pasáže s kamením , kde to chce spíš "šlapačkový" přístup je to s ní těžké . Taky jsem někde na netu našel že k 701 dělaj jinak odstupňovanou převodovku ale to by byl asi ranec . Jak píšeš, je to dravec...zjišťuju jestli by se nedaly sehnat přepínatelné mapy. 690 to měly Huska prý ne. Za sucha je to nádhera , ale jak začneme jezdit v blátě tak to je s přemírou výkonu fakt trápení. Ale jsem za ní rád Letos mně sice docela potrápila ale i tak na ní nedám dopustit

Mig_35
Mig_35 napsal 28.09.18 v 07:50

Huska - určitě by ti ruce neutrhla, je daleko hodnější než 701. dole to skoro nejede, zpřevodováním je to udělaný tak, aby se to začalo vztekat od půlky nahoru. ze 701 jsem měl předloktí jak Pepek námořník.
převodovku už jsem vychytal, je třeba řadit neutrál, dokud je motorka ještě rozjetá, jakmile zastavíš, už ho tam nedáš ani náhodou. no a hlavně už s tím nejezdím přes město:)
jinak jsem se teď svezl na 690ce rok staré s tím, že bych si ji vzal zpátky, ale cítím tam prostě to, o čem psali třeba kluci na offmoto. na jedničku hrabe, na dvojku chcípe, divně poskládaná převodovka, i to se dá řešit, resp. asi to tak skutečně bude, když to někdo nabízí:
http://www.novaracin...KTM690WRGearset.html

Mig_35
Mig_35 napsal 28.09.18 v 07:46

Mibr: hledej radegarage, kluci český šikovný, za rozumný peníze, vypadá to dobře.
alternativy: hardkits 690/701 https://www.hardkits.com/about
omega kit strašný peníze ale nádhera http://omegafibre.net/husquvarna-701/
aurora https://www.701rr.com/
a všechno stojí ranec, radegarage vedou...

HusKa701
HusKa701 napsal 27.09.18 v 23:34 10b.

jo, posílám body 10

Více komentářů



TOPlist