renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 650 Burgman (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MiBi
Vloženo 2.8.2018
Aktualizováno 1.3.2019
Zobrazeno 1 300x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po roce s Yamahou X-max 125 (r.v. 2014) jsem přešel na Burgmana 650 (r.v. 2009). Je to znatelný rozdíl, zatím se seznamujeme, po pár stovkách km napíšu více.

Motorka koupena od bike4ever - Kupoval jsem se stavem tachometru cca 25tis Km. Po 8 tis. začala prokluzovat spojka, dal jsme do servisu, měnili obložení a řekli mi, že motorka měla určitě víc najeto, než 25tis.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 RT: vyzkoušel jsem ji, byla hezká, ale do městského provozu mi to přišlo příliš velké.

První dojmy - Velký a opravdu pohodlný skútr (i ve dvou lidech), kufr jak malé auto, krásný zvuk a spousta vychytávek, které potěší zejména hračičiky... lampička v kufru, sklápěcí zrcátka, vyhřívání kde čeho, nádrž jak u auta, výsuvný štít, možnost manuálního řazení, prostě radost jezdit.

Motorku bych doporučil pro - Silný muž, protože slabší jedinci (zejména ženy) by s těmi asi 270kg hodně zápasili. nejsem rozhodně střízlík, ale sundat Burgoše z centrálního stojanu mi někdy dá opravdu zabrat a naštěstí jsem ho nemusel zvedat, kdyby náhodou někdy padl bok.

Doplňky na motorce - Zatím jen zimní deka návleky na řidítka (slinní uši)

Recenze

Po 8 měsících a 8 tis. Km to vypadá na dobrou volbu. Musel jsem sice vyměnit obě pneumatiky, ty původní již měly celkem nízký vzorek, pravidelně měním olej (motorka má 3 olejové náplně) a po 8 tis. Km od koupě začala prokluzovat spojka (cca ve 33 tis. km). V servisu ve Vrbovce mi lamely i plechy ve spojce vyměnili, plus svíčky, olej, ty gumy a za cca 13 tis. je Burgmánek zase v kondici. Jezdím na něm každý den 50km do práce a zpátky ať pere slunce, prší, mrzne... s dekou a návlekama na řidítka, vyhřívanými hefty a sedlem a vysunutým štítem nahoru se na tom dá jezdit opravdu za jakéhokoli počasí (vyjma ledu a sněhu). Kolena schovaná, zrcátka rozráží vzduch před řidítky, velký štítí kryje až po vršek helmy, opravdu paráda. Nesrovnatelné se vším, čím jsem kdy jel (vyjma Hondy Goldwing, ale s tím se jezdit po Praze do práce nedá Kufr je královský, přes 50 litrů, dvě helmy spolkne jak nic a ještě nějakou igelitku, nebo když je prázdný tak i dost naplněnou modrou tašku z Ikeii, vozím v tom klidně nákup pro čtyřčlennou rodinu na víkend. K tomu ještě 3 odkládací schránky a zásuvka na 12V.
Co se týká rychlosti, tak zrychlení hooodně slušný, 100Km/h pod 6s, z křižovatky dycky první Maximálku jsem nezkoušel, ale 170km podle tachometru to jelo a dalo by to i víc, ale mám se rád. Co je trochu problém je spotřeba, nevím jak se dá věřit palubnímu počítači, prý měří o pul litru víc, ale dlouhodobý průměr mám nad 5 litrů/100km. Když jedu sám na výlet na kochačku tak 4,5 když ve dvou a těžká noha (teda ruka) tak klidně za 6l/100km. Co pomáhá je manuálně zařazená šestka na dálnici (tzv DO). To pak žere o něco méně, než automat, který tam dlouho drží pětku, dle mého zbytečně.
Co je pro mě synonymem Burgmana 650? Jednoznačně pohodlí. Je to gauč na kolech, operka zad, místo na nohy, křeslo jak před televizí, i spolujezdec přežije bez úhony 240km v kuse, což je jedna vyjetá plná nádrž.
Jediné co mě trošku děsí, že prý někdy mezi 80-110tis. odejde řemen ve variátoru a to je skutečně raketa, snad 14 tis. plus práce. Ale to je doufám ještě daleko.
Každopádně klady výrazně převažují, zvykli jsme si na sebe a myslím že si budeme ještě hodně dlouho věrní

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MiBi
MiBi napsal 03.08.18 v 18:24

Zelinář
Zelinář napsal 02.08.18 v 16:35 10b.

Cece, pripadam si jak blazen, ale mam v planu vymenit RTcko za tohoto Buraka. Proste me sere razeni...

Více komentářů



TOPlist