PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník krkolomnypad
Vloženo 6.4.2018
Aktualizováno 28.4.2018
Zobrazeno 1 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ZZR 1400. Bachratej silák, který při jízdě mile překvapí.

První dojmy - Po 7 letech neježdění jsem pořídil s velkými obavami ZZR 1400. Předchozí dávné zkušenosti s většími a menšími objemy mě přesvědčili jen o tom, že pod litr jít nechci. Každý vychvaloval její univerzálnost jak na projetí kolem komína, tak na delší cesty, takže proč ne. Stroj akorát pro mě. Když jsem ji viděl na místě, tak jsem věděl, že pokud vyloženě nebude něco špatně, tak jí vemu. Byl to kus pořádného železa. Motor už se za daných podmínek ( 6 stupňů ), zahřál, tak je čas se na to posadit. Přehodím nohu a jsem o 7 let zpět. Pošteluji zrcátka a jdeme na to. Na neutrálu vyzkouším citlivost heftu a hned vím, že tady musí člověk hodně opatrně. Řadím jedna, pouštím spojku a už teď vím, že ten spodek mi ruce neurve. Nicméně, opatrnost je i tak na místě. Kawa si krásně bzučí. Ostatně, tak jak to mají motory tohohle Japonského výrobce ve zvyku. Sedí se mi až moc příjemně a veškerý strach z jízdy po tak dlouhé době ze mě padá a zůstává tam, odkud jsem vyjel. Při 50 v obci řadím dvě, přeci jen to bude plynulejší jízda na konec obce. za obcí se dostávám na samé mé možnosti za daných teplotních podmínek a raději nic neriskuji a držím si svých 90. Šestka tam zapadá z donucení, až si říkám, jak ta kawka musí nadávat. Prověření převodovky bylo třeba. Všechno cajk. Podřazuji a po ujetí cca 3 km se vracím zpět. Už teď vím, že si budeme rozumět a hlavou už mi jen sviští myšlenky na to, ať už je léto.

Motorku bych doporučil pro - Neni to motorka kolem komina, pokud ji musite nejak slouiteji tahat zedvorka na couvaka. To se nadrete. Jinak se s ni da projet kolem komina a trosku odreagovat, tak i na opravdu dlouhe streky. Pokud clovek jiz nejakou strojovnu mel, tak nemyslim ze by ji clovek nezvladl. Je to spis o tom uvazovat a predvidat. Jezdit na hranicischpnoati jezdce a notorky na okresce, to je holy nesmysl a je jedno jaky stroj mate. Tu chybu neodpusti ani sebelepsi elektronika.

Doplňky na motorce - Vyfukuky scorpion

Průměrná spotřeba - 0.03 l/100km

Recenze

Tak najeto prvních 200km. Tenhle parníks se chová krásně ukázkově. Když chcete, jedete klidnou jízdou a brblete si to jak na fichtlu a když už vás přestane bavit se courat za auty, tak hodítě tam dvojáka a jedete. Zatáčky jsem si moc užíval, i když asfaltu jsem ještě moc nevěřil. Takže první jarní projížďka po dědinách v okolí valašska proběhla bez ztráty kytičky. První poznatky se spotřebou jsou někde okolo 8-9 litrů. Podle tempíčka.

800 km v sedle tehle beatie je uz zamnou, takze mohu pridat nejake dalsi poznatky.
Ctenar se nebude zlobit, ale tukam to z mobilu, takze uprava bude az prijde cas a chut na korekci z PC.
Jak bylo jiz zmineno vsude mozne, tento rocnik je na spodku trosku tupej a jeho nastup zacina az nekde od 5 tisic otacek (nevim jakou roli v tom hraje powercommander, ktery jiz byl na motorce). Pak vam nabidne krasne davkovatelny vykon, ktery zkroti kvalitni brzdy. Ty jsem nezkousel trapit(nejezdim brzda plyn x desitek kilaku), dlouhodobou zatezi. Nicmene jsou na ni pouzite desticky i kotouce od Bremba. Pouze bych mel malou vytku k zadni brzde. Je hrozne tupa a pomuzete si s ni velice malo.

Pokud je pekny povrch pod vami, tak neucitite krom poryvu vetru nic. Podvozek krasne drzi stopu a necha vas vyzkouset limity tohohle stroje a neutuchajici jistotou. S nerovnostmi na cestach je to trosku slozitejsi. Vzhledem ktomu ze motorka je pomerne dlouha, tak ji trosku trapi prujezd zatacky, kde se objevi nejaky ten hrb. Trosku je citit mensi rozvlneni ale nic drastickeho. Tlumic rizeni by s tim mohl pomoct, ale tezko rici. Nicmene v primem smeru se jen krasne zhoupne a frcite si dal. Co se tyce prujezdu zatacek, tak bych lehkost tohoto stroje, s jakym chce jit do zatacek srovnal s daleko lehcimi motocykly a to i pres fakt ze zadni pneu uz je za hranici 50% sve zivotnosti.

Ke spotrebe. Je to jako v aute nebo na kteremkoliv jinem stroji. Zalezi na stylu. Nadrz se da pumpnout behem 100km, kdy budete krotit sve emoce na zapesti s myslenkou, ze uz vam sviti hladove okno. Pak prijedete k benzince, ze date do hrba nejakej ten litrik a ono se tam vleze jen neco pres 13 litru. (Kdybych jel brzda plyn, bylo by to i vice). No a pak valite do prace po dalnici sviznym tempem a za 80km, vam nezmizi ani dilek. Palubni pocitac vam ukazuje prumernou hodnotu spotreby pod hranici 7 litru. Takze jak vsude jinde. Je to o stylu.

Pokud me neco napadne, tak jeste doplnim.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 08.02.19 v 09:40

Čadil
Čadil napsal 08.02.19 v 09:40

Čadil
Čadil napsal 08.02.19 v 09:37

Čadil
Čadil napsal 08.02.19 v 09:37 10b.

mavr
mavr napsal 11.04.18 v 15:27 10b.

Ahoj.. tak ať slouží na jedničku..
kdyby jsi něco potřeboval .. k obsluze . dej vědět

Více komentářů



TOPlist