renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Supercity 125 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bakku
Vloženo 11.9.2017
Aktualizováno 31.3.2020
Zobrazeno 1 723x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cagivu supercity jsem si vybral protože jsem potřeboval/chtěl nějakou 125 která nebude vypadat jak kdyby zažila obě světové. Předpoklad byl aby byla vysoká protože mám 2metry, a aby to jelo.. došel jsem k supercity a jsem maximálně spokojený.

Více fotografii

Výška jezdce: 202 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gilera RX 125 Arizona: Došlo mi že je praktičtější mít motorku na silnici.

První dojmy - Když jsem ji poprvé uviděl na inzerátu na internetu tak mě okamžitě zaujala, asi hned za týden jsem si pro ni jel, hned když jsem ki uviděl zamiloval jsem si jí sice tu kterou jsem koupil já má trochu omlácený lak ale na to to nejede. Když mě ještě původní majitel svezl tak to bylo jasné.. TU CHCI!

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych to mladému klukovi který bude jezdit spíš v 1 ale občas sveze nějakou holku, na naučení ideální, je to moje první motorka.

Doplňky na motorce - Řadička byla malinká, tak se nastavila kouskem hadice.

po 1 roce používání: Nová baterie, stator, brzdová hadice, brzdové destičky, přední maska a blatník z KTM, měněny obě pneu,

Recenze

Cagivu supercity jsem si vybral protože jsem potřeboval/chtěl nějakou 125 která nebude vypadat jak kdyby zažila obě světové. Předpoklad byl aby byla vysoká protože mám 2metry, a aby to jelo.. došel jsem k supercity a jsem maximálně spokojený. Na motorce mám najeto cca 100km jako jezdec a 500 jako spolujezdec.
Když jedu sám tak motorka je krásně svižná, což se už u jízdy ve 2 nedá říct ale i v těch 2 tu 100 jedem. Ovladatelnost motorky mi přijde bezvadná. Spotřeba je cca 5l na 100 + olej takže trochu žravější 125 ale 2takt je 2takt. Trochu slabší je to s úložním prostrorem, není tam totiž žádný ale batoh a je vyřešeno. Motorka určitě spíš silniční ale u polňačky a podobné terény to zvládá na 1. Celkově hodnotím 9.5/10.

Už je to skoro rok a půl co motorku mám, a třičtvrtě roku co mám řidičák. Najeto mám kolem 6000km. Motocykl se mi stále zamlouvá, jen jsem časem přišel na pár nevýhod, Například: origo řídítka jsou z měkkého materiálu takže při sebemenším pádu se musí rovnat, sedačka je ohledně pohodlnosti dost šílená, po 50km bolí celý zadek, ale stačí se projít a je to zas fajn :D, a největší nevýhoda kterou jsem zažil: karburátor. Karbec je bezva v tom jak je jednoduchý ale díky tomu že ne nepřízpůsobí jako vstřiky tak jsou rozdíly v jízdě vzhledem k teplotám doopravdy vysoké, když je kolem 20 stupňů tak jsem jel nejvíc kolem 140km/h, když bylo 30 tak jsem jel nejvíce 110 a už od 100 to skoro netáhlo, takže všem majitelům bych doporučil koupit sadu trysk.

Jinak celé moto bych hodnotil jako povedený kousek s italskými kořeny.
vlastnostmi i vzhledem je spíš na silnici, po mé úpravě(čistě vzhledově) už se může zdát že se sní dá i do terénu, dá se, ale jen mírný, není na to stavěná :)



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rokoho
Rokoho napsal 05.10.18 v 21:37 10b.

Více komentářů



TOPlist