Ideální cestovní endurko nejen na silnice, ale zvládne aj nějaký ten terén.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Jelikož jsem přecházel z litrového Stroma (r.v. 2002), tak je pro mne toto příjemná změna. Absence výkonu je znát, ale nic co by bylo na škodu. Záleží na jedinci. Vše je pak kompenzováno, pohodlím, hravostí, snadnější manipulací a prý i spotřebou, ale zjistím vše až časem.
Motorku bych doporučil pro - ideální pro lehce zkušené jezdce. Moto nezklame ničím.
Doplňky na motorce - Viz EDIT v popisu
Recenze
Moto jsem vybíral, jelikož povětšinou jezdím sám (s přítelkou tak 14 dní v roce). Rád bych více cestoval a občas zavítal i mimo silnice, ale ne nic šíleného, prostě šotolina, polňačky a takový lehčí až střední off, záleží na chuti a odhodlání.
Zkušenosti budu psát postupně, ale jak jsem zmiňoval výše, jediné mínus vidím v tom výkonu, ale pro mě nic zásadního a proto volím 650.
EDIT: Přidávám pár postřehů a úprav o tomto stroji. Ikdyž už motorka dělá radost někomu jinému, přidávám pár informací, které budou pro někoho rozhodující, při výběru motorky.
To, že je to spolehlivý a nezáludný stroj každý ví. Snadno se vodí, je hravý a i do terénu má dostačující výkon. Hlavně i pro začátečníka, kde to chce fakt pozor na plyn, jinak dokáže pěkně potahat.
Udělal jsem si na něm pár úprav, jelikož rád zavítám i mimo silnice. Tj. kratší kosti a progresivní pružiny na předek. Nechtěl jsem řešit zvýšení předku, tak proto ty progresy. Jezdím už sám a tak je i s bagáží dostatek výkonu. Ve dvou to jde také, ale už je třeba počítat s váhou navíc... Na to byl zase super litrový Strom.
Po nějakých menších úpravách se z toho stane fakt univerzální stroj, použitelný téměř na vše. Žádné hard enduro od toho nečekat, ale dají se s tím projet pěkné šotoliny, cesty, prostě offroaf - viz video.
Se Stromem jsem byl spokojen a nadělá tolik parády, že ho člověk nechce jen tak pustit... ale o tom až příště.
Pár doplňku, které jsem navěsil Stroma:
- deflektor
- držák na mobil a úchyt
- mini blinkry
- zvýšení řidítek
- zásuvka 12V
- vyhřívané hefty
- blástry s hliníkovou výztuhou + deflektory
- bytelnější padáky - Kuboj
- šusplech
- držáky na kufry
- kratší kosti 125 mm - originální jsou 140 mm
- progresivní pružiny (předek)
- hliníkový kufr ALU Milánek (na zakázku)
na těch špalcích vypadá skvěle
Krásná motorka
Pěknej Za deset bodíků
Ať Ti slouží a dělá radost