renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hříbek
Vloženo 25.4.2017
Aktualizováno 2.3.2021
Zobrazeno 5 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Za málo peněz hodně železa v úpravě Café Latté

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: má centrál - dvě tlumící jednotky jsou pro stavbu víc cool
Suzuki GSX 1200: nejsou a asi ani nebudou :-)
Kawasaki ZRX 1100: pěkný kousky v \"R\" verzi jsou už docela drahý a 12tky nejsou ... ale jednou si ji stejně pořídím :-)

První dojmy - Na první dojem strašně línej mastodont na kterým sedíš jak na hajzlu a aby trochu jela, tak ji musíš točit do bezvědomí ... na druhý dojem neuvěřitelně pohodlnej a ovladatelnej bike stvořenej pro hltání km kochacím tempem - ideální vlastnost pro cafíčko :-)

Motorku bych doporučil pro - pro vyklidněný borce... a nebo jejich pravej opak, co si z ní chějí udělat vlastoruční originál

Doplňky na motorce - laďák na zakázku Crepus, klip-on řiditka, mini blatník + frézovaný držák sloužící jako vzpěra vidlic, upravený držák předního světla, nové držáky světla, retro blinkry, sedlo, zadní světlo a mnoho leštění a lakování

Recenze

Opět jako u SV jsem hledal něco za málo peněz, do čeho se nebudu bát říznout a co nebude strácet hodnotu když na ní nebudu jezdit. Mášu jsem koupil po dvou týdnech co se mi narodila druhá dcera a týden po tom, co jsme se přestěhovali do novýho domu, takže si umíte představit to nadšení u drahé polovičky

Ina jako taková není žádnej sporťák a ikdyž jsem na ní zkoušel moje náviky z předchozích mašin, na krev se jí jet rozhodně nechce. Ovšem svižná jízda po okreskách je paráda a nechápu jak moc je pohodlná. Řadovej vzducháč si taky přede hezky, krásně se dá točit a já se opět učím nezapomínat na sytič Podvozkově je na tom přesně tak jak vypadá, takže když po ní chcete moc umí se pěkně zakroutit, ale jinak naprosto dosačující k danému stylu.

Jak jsem avizoval na začátku, chci si ji upravit k obrazu svému, proto jsem nevybíral žádnou leštěnku ale dělníka, ze kterého se leštěnka teprve stane Takže jí čeká podobný osud jako předchozí SV ... snad čas dovolí a co nevidět přidám nové fotky s úpravami.

Tak už jsem se do toho pustil, postup prací viz níže nebo deník

... první přišel na řadu výfuk, ten jsem si nechal na zakázku udělat u Creptuse a nedočkavě jsem čekal jak to dopadne - výsledek je famózní a cena bezkonkurenční.





... následovalo rozhození celého předku, vyleštění vidlic, vyleštění límcu předního kola, lakování brýlí, instalace klip-on řiditek, úprava držáku světla, instalace mini blatníku + frézovaného držáku který slouží i jako zpěra vidlic a v neposlední řadě popuštění světla i celých budíku o 10cm níže aby byla zachováná nízká línie a nic nikde netrčelo











... po skompletování předku, uložení kabeláže a projetí STK (abych měl na 2rok klid), jsem se vrhl na zadní část, kterou čekal podobný osud. Nejprve rozebrat, vyčistit a opět se začlo leštit = střed kyvky + límce zadního kola. Po vyleštění kyvky jsem ju opět nalakoval, včetně unašeče zadní brzdy, tlumičů a pár dalších drobností.
















... v průběhu rozborky předku i zadku jsem navíc leštil víka motoru. Nepředstavitelná pakárna, kterou kdo nezkusil, nepochopí a nedokáže ocenit. Ale vysledek je kulervoucí
















... a pak už přišla na řadu jen třešnička na dortu do ruky flexu a uříznout asi 30cm podsedláku samo že jsem si to hodně dlouho rozmýšlel, ale bez toho by to nebylo ono. Pryč musel i držák zámku sedla a nějaký držáčky na bagáž. Následně jsem z pásovin vyztužil zadek nad tlumičama a pod sedánkem. Sedlo jsem objednal přes ebay v číně a padne tam jak prdel na hrnec. Nakonec už jen zadní světlo, blinkry a hurá na sraz do Nikolčic pro první místo v Customech





















Tak už za sebou máme 2000km a je to naprostá paráda! Ovladatelnost se proti standardu dost změnila, ale rychle jsem si zvyknul a po přezutí přední pneu je to o dost lepší, teď mě čeká ještě zadní 190tka, která je sjetá "na placáka" takže po té to bude ještě lepší. V tahu se dá ujet 150km a je jedno v jakým tempu, většinou ale topím co to dá, protože ten zvouček je famózní Spotřebu neřeším ale už mi 2x došel benál, protože mám prázdnou když budík ještě ukazuje půlku Se vzhledem už nebudu dělat asi nic, jediné co mě trápí jsou brzdy, které jsou sice vybaveny pancířama ale i ak to sojí za hovno. Navíc kotouče jsou na vyhazov, takže první investice půjde do nových zubatých kotoučů s kvalitními deskami a pak se uvidí. Dál bych chtěl ještě poladit přední vidlu, protže ta je měká jak houba, snad to vyřeší husší olej a pružiny.
Každopádně na to, že jsem ji koupil za 40tis jsem s ní maximálně spokojen

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marafzs600
marafzs600 napsal 30.10.20 v 12:28 10b.

Pěkná úprava

batmo
batmo napsal 10.05.20 v 16:24 10b.

prosim te jak ti to prochazi na stk

Friky
Friky napsal 24.04.19 v 14:35 10b.

Nádhera!!! 10b

V_i_c_i
V_i_c_i napsal 02.03.19 v 09:12

Pěkná

Mr_Pink
Mr_Pink napsal 22.02.19 v 10:25 10b.

Více komentářů



TOPlist