renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mildaz
Vloženo 19.4.2011
Aktualizováno 9.3.2014
Zobrazeno 6 916x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Poctivá Japonská práce. Podle mě by se takto měly dělat motorky. Po technické i designové stránce dokonalá. Ani po dvou letech nemám pocit, že by na ní bylo potřeba něco změnit. Z mé strany naprostá spokojenost!

Více fotografii

Motorka koupena od JR Moto - Velice dobré, koupeny dvě motorky, již neprodává.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: U dobrých kusů vysoká cena.
Kawasaki Z 750: Proti Inazumě zastaralý motor.

První dojmy - Jede to jak prase, jak jinak po Aprilii Pegaso. Trochu úzká řídítka, ale zvykl jsem si. A samozřejmě na ní pěkně "fouká".

Recenze

Moto koupeno v únoru 2010 od firmy JR moto (J. Roztočil, Plaňany okr. Kolín), škoda že již motorky neprodává. Koupil jsem od něj dvě, vždy slušné jednání, motorky v dobrém stavu, prostě sednout a jezdit. "Asi proto s prodejem skončil, solidní jednání není moderní".
Suzuki byla po prvním majiteli, v době prodeje ve věku 79 let, takže opravdu málo jetá. Jediné co bylo třeba vyměnit bylo zadní brzdové obložení. Ve předu desky jako nové, asi brzdil jen zadní. Po koupi výměna preventivně olej a brzdovka přední a zadní.
Přes sezonu 2010 najeto 6 tis. km, ke konci sezony výměna pneu - Continental Conti Motion, určitě lepší než původní Bridgestony BTéčka. Závada žádná. Přes zimu výměna oleje, filtrů, svíček, seřízení ventilů (sám doma). Na jaře 2011 synchronizace karburátorů - PPT moto Olomouc (mohu doporučit), bohatost směsi (sám doma). V létě 2010 zakoupen plexištítek Kappa, jízda při vyšších rychlostech - nad 120 km/hod., se výrazně zklidnila, nápor na tělo se zmírnil, jen se zvýšil nápor větru do oblasti hlavy, ale není to nic hrozného.
Inazuma po najetí 8 tis. km bez závad, pouze na jaře po nastartování nešel jeden válec. Zapomněl jsem na zimu vypustit z karburátorů benzín a po odpaření benzínu zůstal přilepený plovákový ventil. Po nastartování "uchcaná svíčka" (NGK), následně vyjmutí karburátorů a celkové vyčištění, pak už bez problémů.
Motorka startuje vždy na první otočení, i po dlouhém stání, v zimě kolem 0 st. C, už jen vzpomínám na trápení s Aprilií Pegaso. Svezení velice příjemné, posaz přirozený, nebolí záda ani po dlouhé jízdě. Jediná chybička je, že po přejetí větší nerovnosti vás motorka "hodí na nádrž".
Odstupňování převodovky prima, šestka příjemně táhne již od 50 km/hod. Když se chcete vyřádit - rozjezd jedna a dvojka vás katapultuje na 160 km/hod., dáte za tři a máte maximálku. Další rychlosti tam již šoupnete kvůli spotřebě. Sportovní geny Inazuma nezapře, i když je motor naladěn cestovně. Při vytáčení nemá žádné propady, na šestku točí při 120 km 6 tis. ot., takže asi polovinu maxima. Nepříjemné vibrace jsem nezaznamenal. Do zatáček jde sama, krásně se překlápí bez nějakého nucení, pouze má při prudkém brzdění sklon k postavení, takže je třeba najíždět do zatáček s rozumem, ale znáte to, adrenalin je sfiňa!
Pro mě ideální moto, pro jednoho i se zavazadly výkon bohatě postačuje, ve dvou již člověk přemýšlí nad vyšším obsahem, i když spíše z pohodlnosti, protože pro ostřejší jízdu je třeba častěji řadit. Pro klidné cestování stačí výkon i pro dva.
Po stránce vzhledové nemám výhrady, i po dvou letech nemám pocit, že je třeba něco "tunit". Na motorce nic neschází ani nepřebývá. Střízlivý propracovaný design, moc se mi líbí, snad vyplétaná kola by byla ještě hezčí - ale kdo to má čistit?
Uvažuji o padacích rámech, protože naše silnice se rok od roku silnicím podobají čím dál méně, a na štěrku v zatáčce to člověk položí ani neví jak. A taky kufr vzadu by bodl, s batohem na zádech to není ono.
Na tuto a další sezony s "Japonkou" se velice těším.

Sezóna 2011 - najeto 5000 km, ukončení v říjnu a provedena výměna oleje. V září výměna zadní pneu, na původní Continental najeto 8500 km. V průběhu sezóny šlapal bajk bez nejmenší závady, jen jsem ho občas vyčistil a promazal. Takže se Suzankou naprostá spokojenost, přes zimu jí budu věnovat nějakou kosmetickou péči a už mi zbývá jen těšit se na příští rok.

LEDEN 2012 - kompletní vyčištění, zejména řetězovky, zadní pneu Dunlop Sportmax Qualifier, výměna oleje v předních vidlicích (Motul fork oil expert Medium 10W ), kontrola a seřízení svíček, v březnu mě čeká technická a pak, doufám, se již brzo ohlásí jaro. Jen ten předraženej benzín mě sejří, na vodu (mám studnu) ani na použitej fritovací olej bohužel nejede. Tady maj ti kluci šikmoocí ještě mezery.

BŘEZEN 2013 - Výměna řetězovky - D.I.D. zlatá od motoretezy.cz, výborný obchod, rychlé jednání, prima ceny, řetězovka zaslána i s nýtovačkou - parádní práce, dnes jsem nýtovačku vracel. Dále výměna oleje a kontrola napínáku rozvodového řetězu. Napínák šel ven celkem dobře, ale složení žádnej med. Po odření všech kloubů na ruce jsem musel odpojit olejové hadice, když hadice tak samo nádrž dolů, pak cívky a nakonec hadice. Pak už bylo místo a napínák je zpátky, od novoty poskočil o 5 zoubků, takže ho čeká ještě dlouhý život - doufám. Ještě jsem zkontroloval a vyčistil svíčky, teď už jen čekám na lepší počasí - letos si asi počkám.

Březen 2014 - motorka prodána, doufám že bude novému majiteli sloužit stejně spolehlivě jako mě. Za čtyři sezóny žádná závada, za tenhle model má ode mě Suzuki 1*. Poslední 4 fotky jsou v době prodeje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 12.05.20 v 10:49 9b.

Jak bych mohl, byť značně opožděně (po dnešním "přečtení" Tvého hodnocení na M.cz), jako ten komu srdce tluče *su - zu - ki* (i když dvoutaktně ), opomenout komentovat Tvoji spokojenost s INA750 ... Estetikou klasika s motorem vzduchá-čem, dravým coby následníkem technologie GSXR-olej/vzduch i jízdními vlastnostmi .
A toto je oblast, která mně k napsání tohoto komentu vlastně přimněla
Vždycky jsem totiž upřednostňoval ochotu střídání pravá-levá(a naopak) před nějakým supervýkonem a maximálkou. Při jedné vyjížďce cca 20 *suzukistů*
coby navigátor tandemista vedoucího bajku po havárii jednoho z nás posléze "přepravu" jízdyschopné INY do cíle vyjížďky a zpět do místa našeho výročního srazu(české pobočky SOC) zajišťoval já. Během necelých dvou stovek km jsem
si na ni zvykl natolik, že jsem nešetřil chválou a hlavně psychologickou(!)
podporou majitele,který byl před jejím prodejem, přesto že škody byly minimální, pouhým "klouzáním" po(mokrém) asfaltu ...
Při mojí zmínce, že jsem nečekal u "těžkého" 4T čtyřválce tak dobrou ovladatelnost,jsem se teprve dozvěděl, že to není INA750, ale 1200 ...

White_Wolf_Garage
White_Wolf_Garage napsal 07.11.18 v 15:24 10b.

WOW ta je nádherná!!! ...

mechy
mechy napsal 30.07.13 v 12:03

krásná mašina

companero
companero napsal 25.05.13 v 09:40 10b.

peknej bajk, ctivej a prilehavej popis, s tim jarem by si ta priroda mohla pospisit

istonbike
istonbike napsal 08.04.13 v 17:57 10b.

Nádherná klasika s pořádně žebrovaným motorem 2 nádhernými tlumiči na kyvce a samurajským S ve znaku přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle

Více komentářů



TOPlist