renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DFox
Vloženo 24.4.2020
Aktualizováno 21.12.2023
Zobrazeno 834x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka, do které jsem se zamiloval na první pohled. Klasický naháč se spolehlivým motorem.

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Inazuma se mi líbí mnohem víc. Klasika, dva tlumiče vzadu.

První dojmy - Přecházel jsem z endura, takže jsem si musel zvyknout na jiné těžiště a hlavně na nutnost více řadit oproti jednoválci, kde bylo jedno, co máš za kvalt. Motorka mi přišla neochotná zatáčet, tak se vyměnily gumy a najednou to je úplně jiná písnička.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je sice dost těžká, ale dobře ovladatelná. Pro 40kg holku bych volil asi něco jiného, ale jinak můžu doporučit všem, kdo hledají klasickou motorku za dobrou cenu.

Doplňky na motorce - Třmeny z CBR 954, Hadice HEL, padáky Rutan

v plánu je výfuk Black Widow nebo něco, co vzhledem nejvíc připomíná origo

Nakonec jsem z Polska vzal Dominátora s homologací. Zvuk je teď mnohem lepší i když má výfuk natvrdo přibodovanou tlumivku. Připomíná mi to starý superbiky :D. Samolepku jsem z výfuku sundal, abych se nemusel stydět za "jenom" dominátora :D.

Recenze

Po zvažování výměny DR650 za něco silničního jsem uvažoval o Bandasce, které se dají sehnat za dobrou cenu. Čirou náhodou jsem narazil na tuhle Inazumu, o které jsem neměl ani tušení, že něco takového vůbec existuje a navíc dvacet minut jízdy ode mě? Musím se na to jet podívat i když ještě není prodaný DR. V reálu to bylo snad ještě lepší než na fotkách. Na svá léta skvěle zachovalá, černá krasavice, kterou musím mít! Ještě přes měsíc jsem čekal, než si někdo přijede pro DRko a každý den netrpělivě sledoval inzerát na Inu, jestli ještě není prodaná. Nakonec se zadařilo a hned po prodeji jsem pro ni jel. Po prvních asi 300 km zatím nemůžu moc hodnotit jízdní vlastnosti. Jezdím ještě dost opatrně a na pohodičku do 120 km/h, což si myslím, že bude optimální rychlost na cestování, aby člověku vítr nerval hlavu a motorka je v téhle rychlosti klidná. V otáčkách nad 6500/min již motorka vibruje a pro delší trasy by to bylo nepříjemné. O této vlastnosti jsem věděl a čekal vibrace podobné jako na DR, ale tady jsou úplně jiné, vyšší frekvence, takže je to ještě víc nepříjemné než u jednoválce.

Souhrn sezóny 2020 -
Po prvotním seznámení se se strojem proběhl klasický poprodejový servis, takže přišlo nový obutí (Pirelli Angel GT), olej, desky, svíce a synchro karbeců.
Při výměně oleje jsem zjistil, proč prosakoval od vypuštěcího šroubu na vaně - byl stržený závit a tak tam někdo vyřízl mnohem větší a dal první šroub, co doma našel. utěsnil jsem ho tedy topenářským vláknem, dal hliníkovou podložku a dotáh na krev s tím, že při příští výměně shodím vanu a dám jinou s origo závitem i kvůli šroubu s magnetem.
Po zajetí nových gum začala ta správná jízda. Ovladatelnost se oproti deset let starým a placatým pryžím posunula úplně jinam, motorka je mnohem hravější a dodává pocit důvěry i ve velkém náklonu. (gumy drží perfektně až do kraje) Celou sezónu jsem jenom tankoval a občas dolil trochu oleje (přecijenom už je to babka, tak ji člověk odpustí těch pár deci mezi výměnama).
Za sezónu jsem objel plno míst včetně víkendového motoripu na Moravě s kolegou s Banditem. Díky brašnám, které jsem k motorce dostal, nebyl problém zabalit plno ptákovin včetně konvičky na kafe (bez dobrýho kafe po ránu startuju asi jak Inazuma bez sytiče za studena :D), nářadí a v neposlední řadě páru piv a klobás na gril (ty se vezly jenom přes město).



Co mě překvapilo, tak bylo to, že i po cestě skoro přes celou republiku mě ze sedačky nebolela prdel. Ina má i v základu dost prostornou a polstrovanou sedačku, která je na dlouhý cesty vhodná. Co mě ale vytáčí k nepříčetnosti je to, jak furt kloužu dopředu k nádrži. Člověk furt poposedá jak vocas a při každým ubrání plynu sjede vejcema zase až na nádrž.



2021 -

Celou sezónu jsem plánoval, jaký vylepšení, doplňky a cajky na další rok udělám. Kvůli brzdám, kde při výměně desek bylo vidět, že by snesly repas jsem se rozhodl, že dám i pancéčový hadice a třmeny zrepasuju. Pak mě ale napadlo, že by bylo rovnou lepší udělat upgrade na čtyřpísty, protože ty dvoupísty nebudou ani po repasi žádná sláva. Jelikož stejný třmeny používá kdeco a v komunitě SVčkařů se tenhle upgrade hojně aplikuje, objednal jsem adaptéry a třmeny z CBR 954 Nissin. Rozhodl jsem se pro tyhle z důvodu nejlepších ohlasů a taky zlatý barvy, která na černý mašině vynikne, k tomu hadice Hel, protože ty 25 let starý gumový už asi taky nebyly to pravý vořechový, ať to řádně flekuje :D



Dál mi Ježíšek nadělil padáky od Rutanu, který jsou dle mého nejvíc decentní a neruší nijak vzhled a oproti rámům nehrozí, že s nima vezmu v zatáčce o zem a lehnu. Instalace byla celkem v cajku a i to vypadá k světu.



Před novou sezónou jsem nainstaloval všechny díly, co jsem za zimu nashromáždil, vyměnil tu olejovou vanu, což byl pěknej voser čistit starý těsnění z bloku motoru :D, nalil hustší olej s vyšší teplotní odolností, protože v hicu ve městě nebo někde na pomalý okresce to topí jak hajzl a taky by tenhle nemusela žrát vůbec, daly se nový filtry a po skoro půl roce chytla krásně bez dlouhého přemlouvání.
Po prvních asi 300 kilometrech, kdy už si nový desky sedly, tak mi přední brzda pořád nepřijde taková, jakou bych si ji představoval. Páčka nemá ten správně pevný chod a je taková gumová. Nicméně brzdný účinek je o dost lepší. Vzít za to jak negramot, tak letím :D. Ve chvíli volna a nudy zkusím ještě vyměnit střeva brzdový pumpy a řádně to odvzdušnit.

2022 -

Přes zimu jsem zase vymýšlel, jaký vylepšení na nadcházející sezónu pořídit a volba padla na radiální brzdovou pumpu od Nissinu, která by měla vyřešit mou nespokojenost s chodem brzdy. Pumpu jsem objednal přímo z Japonska, k tomu adaptér na napojení hadic (radiálka má výstup zespodu), abych nemusel ty nový pancířky měnit hned za jiný a hned proběhla instalace. Čekám, že se zlepší citlivost a dávkovatelnost brzdy a konečně budu spokojenej :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bubaris
bubaris napsal 11.10.21 v 13:05 10b.

Diky za inspiraci, taky jsem uvazoval o upgrade, napadlo me nejdriv Brembo, ale Nissin bude lepsi varianta

Čadil
Čadil napsal 25.04.20 v 08:47 10b.

Více komentářů



TOPlist