Nakonec zvítězil dobrý stav moto a původ ČR,nad původně vybranou jinou barevnou kombinací.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 R: Inzeráty typu \"výborný stav\" tomu vůbec neodpovídali.Nenarazil jsem na takovou,která by se mi líbila.
První dojmy - Před první jízdou byl respekt z mohutnosti tohoto stroje,ale po pár metrech jako by ani nikdy nebyl a po dalších metrech jsem již nestačil obdivovat skvělou ovladatelnost.
Doplňky na motorce - Motorka má skoro vše co jsem si přál,ovšem postrádám hlavní stojan,takže v brzké době to bude první přidaný doplněk.
Recenze
Po nějaké době bez mašiny už bylo na čase do něčeho vlítnout.Přes zimu jsem pročítal inzeráty a pomalu začínal vymezovat okruh výběru.V tom,že bych šel nejraději do BMW jsem už měl jasno,takže už jen jaký model v mé cenové relaci by byl ten nejvhodnější.Po prvních jarních paprscích dobré kusy začali z nabídek mizet,tak už přišel čas začít něco objíždět.Nakonec jsem se po obhlídce jedné né moc pěkné dovezené R1150R rozhodl,že se stavím v jednom motosalonu v Praze a když jsem tam viděl stát tuhle málo jetou krásku,tak nebylo co řešit.Ještě ten den jsem složil zálohu,uzavřel povinné ručení,domluvil STK,servis a za dva dny jí jel doplatit a ověřit plnou moc na převod.Do toho nám vlezli Velikonoce,takže domu jsem si jí odvezl až týden po tom.Původně jsem měl zálusk na černo-modrou barevnou variantu,ale kde nic neni...znáte to.Takže barva šla nakonec stranou,rozhodující byl stav,a tak to má být.
Zatím nemám moc najeto,větší seznamování teprve bude následovat,ale i těch pár desítek km mi dalo jasně najevo,že jsem vybral dobře.
EDIT:
Jedu si takhle jednou v červnovou sobotu odpoledne přes Prahu a zjistil jsem,že motorce nedělají dobře dlažební kostky ("kočičí hlavy").Teda spíš než motorce tak nosiči kufru to drncání na Hlávkově mostě vůbec nesvědčilo.Než jsem dojel k Nuseláku,tak slyším ránu a v zrcátku koukám jak si to za mnou klouže kufr KAPPA MONOKEY z mojí motorky.Tak zajedu ke krajnici a kufr doklouzal tak metr za mě.Zjišťujíc co a jak se vlastně přihodilo zvedám celý kufr i s plotnou a nosičem ze země.Ještě,že jsem si ten den prozíravě dal do kufru dva gumicuky.Kufr byl vesměs prázdný a přesto,nejspíš těmi otřesy,došlo k přestřižení všech tří šroubů M6.Nechápu,že to drží pouze na třech šestkách...Kdyby se o kufr měl náhodou opřít spolujezdec,tak abych ho někde nevysadil,nebo větší batožinu po cestě nevytratil.Motorce ani kufru se nic závažného nestalo,pouze podřené vrchní víko,tak jsem ho přikurtoval za sebe,částečně jistíc zády a nasměřoval jsem si to zpátky domů.Všechen spojovací materiál byl v čudu,tak jsem hledal nějaký návod,jak to má být vlastně přidělané a nyní jsem montážní návod nahrál do složky manuály k tomuto typu motorky.Odstrojil jsem zadek motorky a sundal celé madlo spolujezdce pro lepší manipulaci.Boční šestky jsem ponechal,jen jsem sehnal nerezové s imbusovou hlavou,které budou pevnější a musel jsem sehnat i duralovou kulatinu průměru 20mm abych udělal ty šikmé vymezovací podložky.Prostřední spodní šroub jsem odvrtal a předělal závit na M8 a taktéž tam dal nerezový šroub.Nerezové velkoplošné podložky byly samozřejmostí.Madlo s nosičem už je namontované zpátky.Snad to teď něco vydrží,ale chce to občasnou kontrolu dotažení,aby to nemělo možnost se uklepat a určitě se 100% nespoléhat na neomezenou nostnost.
Gratulace Turmasi,
dobrá koupě s tím nájezdem. (I když nevím, za kolik.)
Ale, jak píše kolega, i já už na to tankování párkrát
odpovídal. Má to velkej kompres, tak to holt chce lepší benzín.
Jezdí to i na 95 (píšou to i v manuálu), ale při popojíždění např. v koloně
to více cuká, no a při vyšších otáčkách a výkonech to nemá plný výkon.
Zjistil jsem, že korunově nic neušetříš, jelikož 98 žere míň
a navíc šetříš motor. Na RT rozdíl 95 a 98 až 1,0 litru/100 km.
Já do toho mýho lil Shell 100 Racing i VERVA 100 je dobrá.
Jo a navíc po zimě nebudeš mít starosti se startováním,
protože v 98 (100) prý nejsou BIO složky (sračky).
Mnoho spokojených km!!!
Jo, já do jí tankoval 98, jak je předepsáno, myslím, že není důvod to měnit. Ale byly případy kdy 98 nebyla a tak jsem nataktoval 95, nic jsem nepoznal. Jela úplně normálně. Tak si s tím nelámej hlavu.
Nijak jsem ní nechtěl hanit. Je slušně vybavená, výkon dostačující a se spolehlivostí jsem neměl problém. Ten zadní převod se však i přes veškerou péči časem opotřebí.
Kolama důle.
Nejošklivější bych neřekl , spíš netradiční a to jenom pohled zepředu.
Z tovární vybavy to má ABS a vyhřívané hefty.Což je pro mě dostačující.
Zadní kufr je Kappa 52 litrů.Chtěl bych i boční,ale to nevědí co za ně chtít
Jinak má najeto 25 tis.km,tak se mě snad žádné vůle a problémy např. s ABS v dohledné době zatím nečekají.Turistické plexi k tomu mám taky,až počasí a čas dovolí,tak je budu prohazovat a porovnávat.
Měl bych dotaz,co do "eSTéčka" tankujete.Na nádrži je uvedeno min.98 okt.,tak jsem jí při prvním tankování dopřál lepší benzín, a v techničáku je také BA98.V jednom článku jsem viděl účtenku,že někdo bral plnou 95.
Možná nejošklivější, ale je doma a to se počítá
Jakou má výbavu. Některá ST měla první ESA systémy...
Ať to lítá...
Říká se, že se to nejošklivější BaWorák, a že se kvůli té své ošklivosti přestala vyrábět.Je to věc vkusu. Měl jsem ji rok, odjel jsem s ní bez problémů Nordkapp. Pozor na vůli k koncovém převodu zadního kola. Musel jsem jej měnit. Doporučuji vyšší turistické plexi. Mě ten orig. štítek nevyhovoval. Moc na něm foukalo. Ale celkově dobrý.