Tvarem hodně se odlišující motorka a spoustě lidem se nelíbí. Mě se tak zvláštní tvary líbí a hlavně jí moc často na ulici nepotkáte - a hlavně je to BMW...
Recenze
Mám jí od prosince 2010 a jelikož není moc času, tak zatím mám najeto cca 1.200 km.
Vše funguje tak jak má a např. duální brzdy s ABS a posilovačem jsou naprosto užasný...
O tom jak funguje para a telelever se snad ani není potřeba rozepisovat.
Na boxer motor je potřba si trochu zvyknout a mohl by mít i větší výkon, ale nic co by příliš vadilo.
Další pro mě úžasná věc je kardan, už žádný mazání a čištění řetězu (a zadního kola a spol...).
Řídítka jsem zvedl o cca 5 cm, ale chtělo by to ještě o trochu, takže budu měnit stavající origo. horní brejle za jiné, na které se dají namontovat klasická řídítka.
Ještě mi vadí ten origo výfuk - jak tvarem, tak i totální utlumeností, takže pokukuju po Remusu HexaCone.
Origo plexi nahradilo tmavé a prodloužené or Ermaxu, na motor jsem pro případ nouze dal padáky od Touratechu.
Ještě jsem řešil kufry, vzhledem k tomu, že na motorce jsou umístěny držáky na origo boční kufry, tak nebylo co řešit a na bokach jsou originály.
Horní originální topcase má cca 29 litrů, což mi přišlo žalostně málo (i když tvarově je nádherný), tak jsem nahoru dal kufr od SW-Motech, který má 48 litrů a dá se koupit i s držáky a plotnou přímo na R1200ST.
Tak motorka je prodaná, ať si s ní nový majitel užije stejně jako já, byla super, ale pro mě to byl jenom "mezistupeň" před BMW R 1200 GS - která je už v garáži... )
Už k hodnocení kolegy brmbrm, jsem se vyjádřil. Je jiná, to neznamená, že je škaredá. Motorky jsou hodně podobné ženským, co se líbí jednomu, to se nemusí líbit druhému. Hlavně když to jede... Gratuluji a přeji vždy šťastný návrat!
vítej do klubu
Protože se spoustě lidí nelíbí, tak má dobrou pořizovací cenu oproti R 1200 GS ze stejného roku
sakra to je ufon. Taky mám rád patvary