Krásná, lehká, dobře ovladatelná s pěkným zvukem a středním výkonem.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Vždycky mě fascinovala taková ta kompaktnost motorky, je trochu drobnější, lehčí a dobře ovladatelná. Řadový dvouválec jde dobře cítit a není pak ani potřeba otáčkoměr. První jízda byla samozřejmě hodně o něčem novém, ale z motorky mám radost. Čekal jsem trochu hlasitější projev výfuku, ale to je asi dojem tlumený přes přilbu, protože když jsem přijížděl z vyjížďky, byla motorka prý slyšet pěkně z dálky :)
Recenze
Tato motorka se mi vždycky líbila a pokukoval jsem po ní pokukoval již od roku 2005, kdy se začaly objevovat na silnicích první kousky. Měl jsem tou dobou Hondu a trochu mi chyběl ten bublavý zvuk jednoválce, který jsem měl dřív. Toto je dvouválec a zdá se, že je to přesně ten kompromis, který jsem hledal. Motorka táhne pěkně od spodu a krásně ve středních otáčkách. Reakce na plyn je rychlá, v nižších otáčkách je motorka poněkud neklidná a je třeba řadit, ve středních otáčkách hodně brzdí motorem, na to si budu muset teprve zvyknout, protože zatím ve městě nepotřebuji v provozu ani brzdy, stačí stáhnout plyn :) Podvozek je komfortní na běžné ježdění. Nekupoval jsem si motorku na řádění na okruzích a tak mi tento mix vlastností přesně sedí. Ono to vlastně začalo tak nevinně, že se vybírala motorka jako dopravní prostředek na léto do práce (60km) denně a v hledáčku byly nostalgicky objemy 250, ale když jsem viděl ceny a stav endur, které jsem vybíral a podobaly se více sekačkám a křovinořezům, jak byly dořáděné, silniční zase pokládané a ty normální kousky za vyšší cenu vzhledem k tomu, co to bylo, tak jsem se jednoznačně rozhodl, že se vzdám myšlenky na levný dopravní prostředek a splním si raději takový malý sen, který mi bude dělat radost každou cestou do práce i z práce. No a takto to dopadlo :) V polovině ledna jsme jeli pro motorku...