Dnes jsem dokončil a namontoval karbecy. Vodítka jehly byly poškozený. Taky jsem si namontoval USB nabíječku a alarm. Fotky dávat nebudu, co kdyby si to někdo přečet, že A přišla projížďka. Tak jsem to vytahoval z garáže, na zemi bordel. Najednou jsem si potřeboval přešlápnout a nebylo kam. Tak to na mě začlo padat a namáčkla mě na regál, kde visel nedávno svařený plast. Tak budu svařovat znova, achjo, já jsem vůl.. No tak jsem se vyhrabal z garáže, plnej sytič, nastartuju.. A pravej svod hned teplej, po pár sekundách. A levej úplně studenej. Co ta mrcha zas blbne? Vypnu sytič, padnou otáčky ale motor běží a začíná se pomalu ohřívat levý svod. Prostě na sytič se pravý svod rychle hřeje a levý vůbec. Kdyby měl někdo tip, co by to mohlo dělat, budu rád když mi napíšete Každopádně po prvním otočení plynu úsměv na tváři, otáčky letí ochotně nahoru, ta "díra" je pryč. Po cca 12 km projížďce se vracím s úsměvem na tváři, problém zmizel. Nepřijemné je jen cuknutí když po brždění motorem pomalu přidám plyn. Nevím, jestli je to normální (první 4T), nebo jestli to dělá vůle u toho gumového unašeče mezi rozetou a kolem..
Hlavně, že už to jede. Ještě v sobotu pro sychr omrknu svíce, ale imho o bude OK
Vlastník | dadanek1999 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 1.12.2020 | |
Zobrazeno | 8 857x |
Ty máš teda nervy ze železa
Tak gratulace .. ať to funguje na pořád
Omrknu svice a kdyztak doladim volnobeznou smes, ale rikam, dela to jen se syticem. A karby jsou samozrejme sesynchronizovane
Ta teplota může být dána bohatostí směsi... Chudou směsí vzniká při hoření více tepla... škubnutí může být dáno synchronizací karbeců nebo právě špatně naladěnou směsí...
Skvela prace a dobre cteni. Informuj nas dale. Sikovnych informaci a lidi neni nikdy dost