PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HENRY_BLACK
Vloženo 21.11.2016
Aktualizováno 10.12.2017
Zobrazeno 1761x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě krásná,klasická nahá motorka z dob,kdy ještě motorky vypadaly jako motorky,...
Z naháčů každopádně nejkrásnější moto všech dob.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha BT 1100 Bulldog: Krásná mottka,ale pouze V2 a málo šemíků
Honda CB 900F Hornet: To byla jen taková chvilková slabost,spíš mě trochu lákala ta stříkačka.XJR 1300 je ve stejné cenové relaci a v takovém duelu nějakej Hornet vyjít výtězně prostě nemůže :-)))

První dojmy - Nádhernej stroj a konečně je doma.Mile mně překvapilo,jak lehce se ovládá takovej těžkej macík.Zatím ale každopádně velkej respekt.

Motorku bych doporučil pro - Každopádně pro větší chlapy. Za jízdy je krásně ovladatelná,ale tak,jako tak ta váha tam prostě je,...

Doplňky na motorce - Širší řídítka,přimazávač řetězu Scottoiler,zadní podblatník,padací protektory,ukazatel zařazené rychlosti Gipro-X type,USB nabíječka,pancéřové brzdové a spojková hadice,čiré přední světlo,...

Recenze

Už před 2ma-3mi lety,kdy jsem sedlal Yamahu XJ 900 z roku 1983 jsem pokukoval po něčem mladším,...klasicky "naháčoidním" a už tehdy bylo defacto rozhodnuto právě pro XJR 1300.
Jsem totiž dinosaurus,....Dnešní moderní motorky se mi prostě nelíbí (XJR 2015 nevyjímaje) a staré karburátorové XJRo se dvěma laufy je každopádně kus nádherný mašiny !

Můj "novej" mazel je z roku 2001 a po letošních zimních opravičkách a úpravičkách se na jaře budeme teprve trochu blíž poznávat.

11/2016:
Takřka okamžitě po přivezení motorky domů jsem odstranil většinu hyzdících elementů.
Oooobrovský černý plexi štít,zadní kufr včetně "překrásného lešení" a samo-domo padáky musely okamžitě do pryče,...
Víc fotek na : http://henryblack.r.../YAMAHA_XJR_1300_SP/

03/2017:
Tak začátek nové sezony jsem ještě začal výměnou lad´áků předchozího majitele za orig. výfuky.
Laděné IXILy měly sice moc pěknej zvuk,ale opticky se podle mně na XJR moc nehodily.Ještě se rozmyslím,jestli nechám origo laufy bez úprav,nebo vyměním tlumivky za větší průměr,...
Každopádně s původníma laufama vypadá XJR daleko líp,než s "nasranýma hromo trubkama" .
Vysoký širší řídítka jsem vyměnil za nižší,ještě širší .
Přibyl nízkej,jemně kouřovej plexi štítek Puig-asi to nejpřijatelnější "nutný zlo" v tomto směru-jinak řečeno-nejmíň odpornej dostupnej plexi štítek na motorku,kam ani žádnej nepatří (na ježdění "kolem komína" ale i tak asi nechám radši schovanej v krabici),...

05/2017:
Po několika stovkách prozatím ujetých kilometrů zatím větší a větší radost z každé vyjížd´ky.
Spotřeba PHM se po prvotních obavách ustálila na krásných cca 6ti litráncích (jezdím jen na Shell V-Power Racing 100)
Spotřeba oleje měřitelná jen při větším zápřahu.

11/2017:
Odstaveno/zazimováno
Koncem roku snad bude trochen času na nejaký to dolaďování.
Momentálně laboruju s myšlenkou vyměnit koncovky výfuku za Buyak nebo Marving (samozřejmě ve tvaru původních koncovek).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
464646
464646 napsal 18.05.17 v 20:43 10b.

Nebudu reagovat,vím proč mám tu samou motku.Kdo kupuje ty mladé elekronikou prošpikované MRD-KY ,nemá to ještě srovnané. Je to trochu o osobnosti.Preji hodně pohodových km.

Raptor85
Raptor85 napsal 18.05.17 v 20:38 10b.

Až vyrostu taky si takovou pořídím. Paráda.

HENRY_BLACK
HENRY_BLACK napsal 02.04.17 v 19:30

To :Pagi
Jj,moto mám r.v.2001,tam byly boční kryty ještě nízké pod nádrž,což se mi nelíbilo.Z novějšího modelu zase nepasují na rám,tak jsem upravil orig. a včetně podsedlovky nechal láknout podle modelu ´02.

Více komentářů



TOPlist