renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kratast
Vloženo 26.10.2016
Aktualizováno 3.11.2016
Zobrazeno 3 663x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


nahatá motorka co tahá za ruce s pěknou spotřebou a klasickým designem

Více fotografii

Motorka koupena od soukromník - týpek, co ho moto omrzelo a peníze moc neřešil

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: bandit zvýtězil jednoduchostí a nezničitelností
Honda CBF 1000: hodně jsem váhal, nakonec se mi naskytla lepší nabídka na bandita

První dojmy - chyběl mi šestý kvalt, dnes už vím, že ho nepotřebuje, japončíci mají skříň pěkně navrženou že šestka je k ničemu. Líbil se mi odpich motorky, na 5 rychlost jedu od 70 do maximalky-absence řazení.

Motorku bych doporučil pro - Bandita bych doporučil všem, kdo se rádi svezou rychleji, ale spíše preferují delší cestování.

Doplňky na motorce - budíky ,,KOSO" maska od PUIG

Recenze

Bandit mě nadchl už při čtení recenzí. Nesmrtelný motor a krásný klasický design nahaté motorky, kde je dominantou motor.
Dlouho jsem se pohyboval po inzertních serverech. Jednoho dne jsem zadal do vyhledávače prodám ban'doura 1200 a vyskočil na mě jeden jediný inzerát, po jeho otevření jsem zjistil, že je dva měsíce starý, hodil jsem flintu do žita s myšlenkou další rány pod pás až se dozvím, že je už prodaný. Po týdnu mi to nedalo a odvážil jsem se pánovi zavolat a světe div se, bandit stál ještě v garáži a na tacho má údajně jen 8000, což mi přišlo divné když výroba byla 2006 provoz 2007 a píše se rok 2016. Domluvil jsem si prohlídku. S manželkou sedl do auta a jel 250km na obhlídku. Bandit byl jako nový, pán mi vysvětlil co a jak, moto koupil nové v 2007 (první majitel) po dvou letech ji prodal kamaradovi z vesnice (v TP opravdu měli bydliště v jedné vsi) kamarád ji po měsíci poslal do pole, ohnul řidítko, promackl nadrž a praskla kaplicka budiku. Od té doby moto stálo v garáži. Na podzim 2015 se mu ji sželelo a odkoupil ji zpět nechal opravit řidítko a vyměnil budíky (staré budíky mi dal k moto), kapaliny, nové pneu a baterka. (na faktuře oprava za necelých 17 tisíc). V březnu 2016 udělal technickou, dvakrát se svezl a moto dal na inzerci, kde jsem jí našel já (asi náhodou díky špatnému popisku ,,prodám banďoura 1200"). Moto mělo tedy jen první technickou a pak až v roce 2016, takže kilometry zdřejmě sedí a i kdyby ne, říkám si kolik mohli najet za 4 roky provozu? kdyby 40000? moto na to nevypadá (každý si myslí že je zánovní, nikde žádné škrábance a známky opotřebení provozem, mimo promačklou nádrž, která půjde do laku v zimě).

Je to pohodový stroj kde se kocháte, jedete 70 najednou rupne v bedně a tacho letí nahoru že si myslíte, že ta ručička snad nezastaví. Vzhledem k verzi N jsem limitován odporem větru, kdy zhruba od 160 už je to nepříjemné a od 200 vpodstatě zhavadilost a motorka se mě snaží zbavit (spíš tedy protivítr mě chce sundat).
Moje první motorka byla a ještě je suzuki SV650, koupě bandita byla v podstatě nutnost, protože rád jezdím delší cesty a SVčko mi to nedovolovalo, cca po 100km jsem musel zastavit a rozhýbat se. Bandaska je v tomto ohledu příznivější, sedí se na ní celkem vysoko a nohy nejsou zalomené do nepřirozené polohy, takže není problém cestovat celý den jen s přestávkou na oběd a tankování. Spotřeba motorky je u mě někde mezi 5,5 kdyz jedu vláhu a když jí trápim tak cca 8l/100. Dle mého soudu je nesmysl tankovat 100oktanový benzin jako to hodně lidí dělá, pro zvýšení výkonu, možná jsem necitlivý, ale po opakovaném natankování N91 jsem nezpozoroval žádný rozdíl ve výkonu stejně jako při 100oktanech. Prostě to jede jako sviňa pořád. Nepoznáte zda jedete solo, nebo vám na krk funí batůžek a to ani v kopcích.
Motorka je dost těžká a není tak agilní jako jiné modely, ale to přisuzuji váze a ladění motorky spíše na cestování. Dost žere zadní pneu, ale to bude tím výkonem a mojí potřebou prudkého zrychlení. Mám rád když se mi za zády naparuje borec v audině a po povelu start na semaforu mi mizí v dáli dřív než stačí zařadit jedničku. Co se týče servisu tak nemám problém, díly levné a dostupné i v aftermarketovém provedení a inzerce je plná použitých dílů z havarovaných strojů.

Bandita bych doporučil všem, kdo se rádi svezou rychleji, ale spíše preferují delší cestování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 16.03.18 v 20:13 10b.

pěkný kultovní stroj

kratast
kratast napsal 07.03.17 v 21:29

první servis za mnou, seřízeny ventily a karburce. Technik to zhodnotil že mám úplně novou motorku prodávající nelhal má prd najeto

Ivossek
Ivossek napsal 05.03.17 v 21:55 10b.

kratast
kratast napsal 03.11.16 v 16:25

no taky že to byla pěkná vražda, pěkně jsem jí pustil žilou a pak dal transfuzi v podobě REPSOLU

Chronicles
Chronicles napsal 02.11.16 v 18:55 9b.

S tím žlutým lavorem vypadá jako prase na porážce Pěkná lokomotiva

Více komentářů



TOPlist