Velmi universální a spolehlivé moto s klasickým naked vzhledem.
První dojmy - Těžkopádná při manipulaci na místě což časem zmizí.
Recenze
Tuto motorku jsem už měl vyhlédnutou od doby kdy jsem měl půjčenou její slabší sestru od svého kamaráda.Její neokoukatelný klasický vzhled nahaté mašiny u které je hlavní dominantou mohutný motor s pěkným žebrováním mi zůstal v paměti.Ostatní japonské značky si ji vzali příkladem a je proč.Je to má první velká motorka a dlouho jsem si zvykal na její hmotnost a tím i ztížená manipulace na místě.Stačilo ale pár projížděk a velká hmotnost zmizela a do zatáček padá sama.Hodně lidí jí vytýká ocelový rám s trubek a horší ovladatelnost ale já s tím nemám moc problém.Negativních zkušeností moc není,brzdy jsou dostačující,spíše se mi líbí její universálnost,spolehlivost a poměrně malé nároky na údržbu.Myslím že i proti ostatním značkám má i lepší ceny náhradních dílů,hlavně použitých je na netu dost.
Koupil jsem jí v lednu roku 2008 a jel pro ni až přes celou republiku.Je to přestavba z polokapotáže dovezená z Francie.Najeto celkem 9700km.Jak jsem později zjistil není dotažená do konce takže bude třeba na ní ještě zapracovat.Skové budíky s plechovým držákem nahradily Enkové s origo a ta samá výměna se provedla u horních brýlí.Pod přední světlo jsem dokoupil origo držák s pružinou pro nastavení sklonu světla.Chybějící zrcátka byli doplněny novými od Vicmy a nevýrazné origo polepy na podsedlovce jsem nahradil pěknou sadou Suzuki Bandit1200N.Na nádrž přistál tank pad Bandit od firmy Harris.Kola šla dolů a zašlý lesk na límcích obnovil vodní smirek a leštící pasta.Zadní světlo nahradil led panel s int.blinkry.
První sezona:
Byla o vyjížďkách po kraji a seznamování s mou první velkou motorkou.Po nabití zkušeností a prožití pár horkých chvilek,které se nevyhnou žádnému motorkáři uprostřed záplav plechů jsem si začal naplno užívat možnosti,které Bandit nabízí.Žádné závady mě nepotkaly,jenom je třeba hlídat olej,který trochu ubývá díky chlazení systémem S.A.C.S.U některých modelů se spotřeba liší a některé neberou vůbec ale nepovažuji to jako závadu,výrobce tuto spotřebu uvádí jako normál.Najeto celkem 6100km.
Druhá sezona:
Motorka dostala nové led blinkry,alarm a pod sedlo přibyla origo sada nářadí.
Po zvýšení sebevědomí jsem se rozhodl na výlet do Chorvatska s partou motorkářů.Nakonec to vyšlo a zážitky z dlouhé cesty stály za to.Jenom ta horka neustála baterka,která už měla své nejlepší za sebou.Nahradila ji nová značky shido.Zbytek sezony jsem strávil projížďkama se známýma po Moravě a nebo singl jízdě.Bandit nezklamal mé očekávání a jsem s ním spokojen.Celkem najeto 7300km.
Třetí sezona:
S motorkou jsem plně spokojený ale jako ostatní jsem začal pokukovat po jiné :)
Proto po výměně spotřebních věcí budu motku s těžkým srdcem prodávat.Přilnula mi hodně k srdci a měla by ji nahradit cestovně-sportovní SVčko 1000 s polokapotáží.Časem ale uvažuji o návratu k tomuto modelu,bude to ale vodník se vstřikováním a polokapotáží,která je u nového modelu povedená.Na cestování a blbnutí na okrskách bohatě stačí :) Hodně km v sedle přeje Tom.
Ahoj.Máš vkus... Tímto zdravím dvojčátko...Mého Bandita.
Poslouchej. Řešil jsem podobnou otázku.Měl jsem inu 750 a chtěl jsem 1200. Nebo banďoura 1200. Nakonec jsem koupil 1400 gsx a jsem pořád nadšenej. Zůstaně sacs, naháč, krouťák a navíc to celé je v novějším kabátu. Fakt paráda. Dávám ti 10b. za věrnost Suzuki...
Pěkný.Z banďoura sem taky přešel na sv a zvyknul sem si rychle.
Díky všem za kladné ohlasy
XJelen:Ta origo lepka fakt nic moc,chybička opravena,díky za info.Vím že Sv je o něčem jiném a právě proto ji chci zkusit.
jaks přišel na ten nápad s podsedlovkou?
...
jenom to mazání je S.A.C.S. a ne sachs
k tomu esvéčku... abys nebyl překvapenej, je to něco diametrálně odlišnýho