Jezdím na Moto Guzzi V 11 třetím rokem. Mám limitovanou edici Scura R. Předtím byly Nevada, V11 Ballabio a BMW F800S. Scura byla sen, který se stal skutečností a nezklamal.
Motorka koupena od Itálie, Miláno, Millepercento. - Motorka byla špinavá, prodejce smlouval směrem k vyšší částce, ale stálo to za to :).
První dojmy - Do ruky mi padla hned, posaz perfektní. Už startování je obřad. A co teprve jízda, prostě se musím smát, hned jak vyjedu. Jinak je to svéhlavá dáma, která vám nic nedaruje a slabost neodpouští, a jízda na ní občas připomíná běsnění živlů. Projíždět na ní zatáčku je čirá radost.
Motorku bych doporučil pro - Jak už jsem psala , tahle motorka je srdeční záležitost, člověk s ní zažívá čirou radost od nastartování až do příjezdu do garáže. A někdy dojede pořádně vyšťavený, tahle guzzi má pořádné vibrace a nic nedaruje zadarmo. Teda kromě té radosti :).
Doplňky na motorce - Stroj je v originálním stavu dokonalý.
Recenze
Jezdím na ní, protože mě už jiné stroje po zkušenosti s V11 nebaví :).
Najeto mám asi 34 000 km, mám ji 3 roky. Koupila jsem ji s 8800 km.
Brzdy Brembo výborné. Spotřeba kolem 5,5 l. Kardan super.
Podvozek öhlins super na hladké silnici. Hrboly ráda nemá. V zatáčkách jede jako po kolejích. Nejlépe jí je v zatáčkách, ne příliš v utažených tornantách. Ve městě a na dálnici si ověříte, jak moc ji milujete, protože tam už to takový med není. Jednička je v podstatě pouze na rozjezd. Na tu se skoro jet nedá. Ale zase ten pocit, když projíždím městem a jsem na ni patřičně pyšná, to vynahradí.
Kolem 4 tisíc otáček zaznamenáte propad, motorka víc vibruje, což asi většina guzzistů potvrdí. Ale jízda mezi 5 a 6 tisíci je lahoda.
Pro spolujezdce bych musela odšroubovat „bobek“ na zadním sedadle, ale ani tak by to nebyl velký komfort.
Úložný prostor nula nula nic, ale můžete gumicuky přidělat na zadní sedadlo tašku, což nedělám, abych ji nepoškrábala. Kufry vozí manžel na Brevě. Cestujeme do rakouských a italských Alp a samozřejmě po ČR a není to problém.
Co se týká servisu, přestal být problém od té doby, co jsme objevili vynikajícího opraváře kousek od domova. Předtím zlobila spojka.
No a co dodat? Je to typ motocyklu, na kterém se svezete a buď jej hodíte do příkopu, nebo se beznadějně zamilujete.
Sakra, to je krása, až je škoda na ní jezdit. Ale prd, škoda by bylo, kdyby stála.
Jak ja Ti rozumim. Uzasny stroj cela produkce Guzzi byla famozni
naprostá nádhera
Máš ji pěknou, ať Ti vydrží
Nádhera. U mě za plný počet bodů. Já si udělal radost v podobě limitované Coppa Italia minulý týden.