PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dynex
Vloženo 23.9.2016
Aktualizováno 14.12.2018
Zobrazeno 2 525x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ponekud netradicni stroj tradicniho vyrobce

Více fotografii

První dojmy - Motorka konceptem pripominajici neco mezi autem a letadlem, sel jsem do ni po rade japoncu, zacatky v rozpacich, dnes si uzivam radost z jizdy..

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodare, hledajici dospely silny nezaludny stroj.

Doplňky na motorce - Kufry, vyhr.rukojeti, turist.stit



Recenze

Po 3 sezónách v sedle tady toho němce pár postřehů.

Je to motorka, která je opravdu netradiční, jak vzhledem(proto jsem si jí vybral) a taky technikou. Všechno se tam točí jinak než u běžných motorek, klopnej efekt motoru je znát, je dobrý na to myslet při řazení a práci s plynem, hlavně v zatáčkách.

Podvozek je opět, netradiční, předek se při brždění nepotápí, stopu vede dobře s jistotou. Přitom odezvu podvozku nemusím hledat, dá prostě znát, kdy klouže zadní kolo, nebo kdy jsem to přehnal s nájezdem do zatáčky. a motorka vám dá čas reagovat.

To mě doneslo k brzdám, který jsou opravdu to nej co jsem měl možnost vyzkoušet, duál s posilovačem a ABS je prostě boží.

Její nejsilnější zbraní je kromě brzd zrychlování v zatáčkovitým terénu na dobrým asfaltě. Sílu má prostě pořád a když to srovnám s čtyřválcovým japoncem podobnýho výkonu, tak tady mám výhodu v tom, že motor nemá žádnou výkonovou díru a nemusím tak často řadit. Nenajdu tam prostě nikdy takovej ten gumovej projev motoru. Na druhou stranu, rychlost, kdy si to užívám je někde do 130 Km/h, potom už dost fouká, pěkně sice zrychluje do cca 170, pak už není o co stát...
Tam má jasně čtyřvál navrh, ale to mnohá jiná motorka modernější konstrukce taky..

K převodovce, je přesná a mám z ní pocit jako z poctivýho kusu železa, ostatně, jako z celý motorky. Žádný falešný neutrály..

Motor je samostatná kapitola, od vyjetí na silnici z něho mám dobrej pocit, je znát síla v každým okamžiku, předjíždění je hračka a jeho projev, když se blížím nějakým 7000 ot je i zvukově parádní, v běžným provozu ale cítím pouze tu sílu, zvuk zůstává dost utlumenej. Dá se jet na 3000 ot, můžu jet ale klidně i sportovně, ale celkově to nejlepší co předvede motorka je ta svižná jízda po zatáčkách s přilepeným podvozkem na silnici. motorka svou koncepcí spíš láká maximálně k svižný jízdě nikoliv supersportovní, takže si užíváte sílu motoru a dobrýho kroucenýho asfaltu..prostě, nájezdy do zatáček, výjezdy pod plynem na správnej kvalt, to je to, co tahle motorka umí.

Podvozek, o tom se nebudu rozepisovat, je to konstrukčně opět netradiční, ale funguje to teda parádně, jistota v každý situaci zaručena, ikdyž ten boxer klopí...(viz výše...)

Teď se dostávám k nevýhodám motorky, nebo, řekněme k jejím vlastnostem

Určitě jsem jezdil na obratnějších strojích, třeba italky jsou úplně někde jinde s obratností a jsou určitě i zábavnější v celkovým projevu, dál je BMW určitě náročnější na servis a taky i dražší než japonci, nic co by bylo za čárou ale prostě rozdíl tam je.
Servis jsem taky hledal dlouho, než jsem konečně spokojenej.

Dál je znát zastaralá konstrukce, která je sice poctivá, ale moderní dvouválec nebude prostě působit proti tomuhle boxerovi jako tank.

Dál jsem byl ze začátku vyděšenej z určitých zvukových projevů motorky, ale po čase jsem byl ubezpečen, že je to normální a už to neřeším.

Baterie je pod nádrží, takže ji nevyndavám..prostě jí občas dobiju..

Při manipulaci na místě taky není úplná pohoda, ale dá se, jen je potřeba myslet na to, že brzdy s posilovačem při vypnutým motoru tolik nebrzdí..

Nalévací víčko motoru může po čase rosit, jemně propouštět olej, taky mohlo být lépe vyřešeno.

motorka nemá palivoměr, pouze hladový oko, ale co, zvykl jsem si počítat km..

Nekalostí bych našel asi víc, teď mě už nic nenapadá. Stále je to ale pro mě motorka, která si mě získala, a to jak vypadá, prémiovostí každýho dílu na motorce i v každým detailu(komplet nastavitelný páčky, minimum plastů, robustnost a kvalita dílů...teda až na to víčko) zvukovýho projevu boxera, pohodlíčka..

Prostě mi přirostla k srdci a má to kouzlo, který jsem hledal

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
D-fens
D-fens napsal 10.03.17 v 10:37 10b.

Parádní německý kolo a kdy si koupíš motorku ?

Máťa123
Máťa123 napsal 30.09.16 v 07:49 10b.

Parádní mašina 10 bodů

JaroslavKojak
JaroslavKojak napsal 27.09.16 v 19:55

Nejlepší volba! Ať to jezdi kolama dolu!

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 27.09.16 v 09:32 10b.

Spravne napsane

pelito
pelito napsal 25.09.16 v 17:20 10b.

krásný kilometrožrout

Více komentářů



TOPlist