Malá jednoválcová motorka od pana Hondy v líbivých kapotách.
Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice) - Super dohoda, jak na ceně tak celkově. První garančka zdarma. Ta proběhla dokonce na počkání. Bez jediného problému.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Na to, že je to taková prdlavka, tak to i jede. Max přes 150.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci, holky, kluci menšího vzrůstu. Ale i pro zkušené bikery - je velice zábavné hledat její limity.
Doplňky na motorce - Padáky RD moto - jedním slovem porod. Po objednávce jsem čekal na dodání asi 2 měsíce. Když už zásilka konečně přišla, neseděly délky šroubů. Takže pokus č.2, naštěstí už to netrvalo 2 měsíce ale asi jen 2 týdny. Konec dobrý, všechno dobré. Asi daň za to, že jsme byli jako testovací vzorek?! Laďák od Leo Vince.
Recenze
Po bouračce jsem myslel, že budu chvíli bez moto, ale nevydržel jsem to. Navíc baťůžek si udělal řidičák a koupil vlastní moto - CBR125 a nemohl jsem ji nechat jezdit samotnou. Na jarní výstavě nás větší cébéerka zaujala. V trikoloře vypadala zajímavě, výfuk sice pěknej hnus, ale zase hezký budíky... Otázka jak to pojede. V březnu zkušební jízda a bylo hotovo. Navíc tu byl předpoklad, že se po sezoně rozjezdím a na další koupím něco jiného, více cestovního. 250 by pak pokračovala ve své službě pod zadečkem mé drahé polovičky.
Poprvé v životě (a možná naposledy) jsem si koupil fungl novou motorku. Musím říct, že je to príma pocit aneb jak říká Pepík Sršňů. S prodejcem jsme chvilku dohadovali cenu, ale dopadlo to dobře. Poslána záloha a do týdne byla motorka připravena. Stála i s tím prvním servisem 85 tyčí.
Poctivě zajeto prvních 1000 km, servis a pak už jen dělala radost, radost a radost. Jelikož originální výfuk opravdu motorce nesluší, objednali jsme laděnou koncvovku od Leo Vince. Úspora tak 5 kg a zvuk, který nešel přehlédnout (asi spíš přeslechnout).
Dali jsme i týdenní dovolenou po krajích českých a moravských. Benzin to skoro nežere, kolem 3l na sto.
CBRka další sezonu zvládla i pověstnou HochAlpenstrasse s majestátním GrosGlocknerem, větší dovolenou přes Rakousko, Slovinsko a Itálii a hlavně denní ježdění po Praze.
V nouzi nás (ve dvou lidech) i jednou odvezla přes D1 a rozhodně jsme nebyli brzdou provozu. Taky si dala motoškolu ve Vysokém Mýtě při akci MDŽ.
Předpoklad se časem naplnil. CBR125 se prodala a 250 tak měla novou krotitelku. Já jsem zůstal pro tuto chvíli věrný jednoválci a pořídil Aprilii Pegaso 650 Stradu.
Moto dále prodáno drobné motorkářce Terezce zjara 2015. V garáži ji nahradil Duke 390.