Na první pohled si ho klidně spletete s litrovým Versysem
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Pozice jezdce je pohodlná, řídítka jsou širší, ale rychle se na ně zvyká a rozhodně přispěla k lepší ovladatelnosti motorky. Vyhřívaný hefty jsou super, jen si v Kawasaki mohli více vyhrát se zpracováním přepínače, vypadá trochu jako pěst na oko a stejně tak vypínač mlhovek. Na první pohled je vidět, že se jedná o univerzální díl, což nepůsobí moc hezky.
Recenze
Stavitelný plexi štítek je fajn, jen je škoda, že ho nelze donastavit za jízdy. Kdyby se o to někomu povedlo, tak pošlete fotku. Snad se vám u toho nic nestane:). Proti větru funguje ale větrný štítek skvěle a i se svými 192 cm jsem neměl do cca do rychlosti 160 km/h žádný problém. Někteří si možná řeknou „šestpade v řadovým dvouválu nejede“, ale úplně pravda to není. Motor je hravý, má zátah už odspoda a má super odezvu na plyn. Je jasné, že třeba s litrovým Versysem se dá držet rychlejší tempo, ale je to opravdu potřeba? Versys dostal vylepšený podvozek, který dává řidiči příjemnou odezvu a motorka jde do zatáček sama. Vepředu jsou nastavitelné 41mm USD vidlice a zadní tlumič si nastavíte jednoduše ručně nastavením předpětí pružiny bez potřeby šroubováku. Což uvítáte, když často střídáte jízdu s „baťůžkem“ a bez něj, nebo na dovolené. Brzdy jsou super, mají také dobrou odezvu a ABS zasahovalo do brždění úplně minimálně.
V loňském roce jsem na stejném stroji (také bílá barva) najel 15.000 km a vše v pořádku. Přeji mnoho spokojených kilometrů.