První dojem,jak jsem jí viděl...Leštěnka(až jsem si myslel že to ani nemůže přece takhle někdo prodávat,v takovém origo stavu...Jen popraskané světlo ale to asi od slunka..)
Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník) - Super
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Nejsou momentálně žádné na inzerci..a pokud ano tak nejsou podlé mých představ
První dojmy - Pocity rozpaku a naopak něčeho úžasného,když víte že je pod váma ten strašne poruchový italskej šrot,co žere min 12 litru na sto,a který před každou druhou vyjižďkou nestartuje...Samé kecý...se tomu musím jenom smát... Jen ten neutrál...To byl porod až jsem na to přišel jak na něho už jsem byl doma :-( .Zvláštní ale tohle je návykový stroj...
Motorku bych doporučil pro - Kdo to má v hlavně v pořádku...a ví co si dovolit.
Doplňky na motorce - Origo stav
Samozřejmě po čase nějaké ty doplňky přybydou..pářky,gripy,,atd
Recenze
Sám nevím...prní myšlenka byla Tuono rok 06-09,ale pak jsem si řekl že ty peníze raději pošetřím a koupím SV,ale ty žádné nebyly na inzerci,a když byly tak už byly prodáne...tak jsem pokukoval po nějakém dalším strojem a narazil na Aprilku
Dovoz i Italie,po 1-majiteli ročník 1972 s kompletním servisem,který jsem dostal(prostě leštěnka)
Uhlazenej 4-val jsem už proste nechtěl.Lákal mě 2-val a Navíc mě lákal ten strašně poruchovej italskej šrot,co žere min 12 litru na sto,a který před kaddou druhou vyjižďkou nenastartuje.Samé kecy...Holt Musí být dobrá baterie...
Jak už je to taky mnoho napsáno..Zadní brzda...ta nejde...Tak nevím(tu tam ani neměli dávat)
Motor brzdí sám tak nepotřebujete dávkovat tolik přední brzdy...
Jízdní vlastnosti,tak jako když sedím na žebřiňáku...tvrdé sedlo,ale podvozek super,jen musí být dobrá cesta..
Servis ten je kompletně hotový,ve 28 tis...v Aprilii
Ale pro jistotu to raději nechám někomu ať to zkontroluje a drobnosti si udělám,
Tak snad bude dělat jen radost,a řeči typu že to nekupuj je to Ital..nebudou..
Tak že dne 20.10.2016...33800 tis/km po najezdění cca 5tis.jsem to odvezl na kontrolu...Nenalezena žádná vada,motorka pravidelně po servisu...Jak mi bylo zděleno vše super.
Malá rada na závěr, celé motorce dost pomaha spiše napnutejsi retěz, tzn. určite pod 2 cm, cokoliv vic se projevuje negativně jak na řazeni,tak na hledáí neutrálu...o dalších různých zvucích navíc nemluvě. Napnuty řetěz rovna se všechno pryč.na žadné jiné motorce jsem takový rozdíl v 1cm provešeni nepozoroval!
Olej je lepší držet spiše ve spodní polovině hadičky. Pokud je oleje více,háže ho s oblibou do airboxu a tím pádem taky pochopitelně více mizí. Když jsme u oleje, doporučuju jedině Motorex nebo Mogul. Motoru a převodovce opravdu dobře sedí (viz Maxim)
Taky s tím to souhlasím...
Za peníze které stoji tuono nemate šanci koupit nic lepšiho...
Krasna italka ktera nestoji za kazdym rohem
A k tomu ten brutalni zvuk...jako bych ho slysel
Válec...dikas.Však ty jsi tech dvou válu taky uz měl..a hlavně italy...Tak sam vis vocogou...Jinak dikas..Multi mas taky hezkou co jsi dovezl...
Krásný Tuňák!
Opravdu peknej Tuňák
Pokud bys chtěl jetej, neodrbanej laďák, napiš. Mám ho asi půl roku a půjdu zpět do tý origo roury od kamen.
Díky..Jak říkáš..už řeší, právě ten výfuk...
Tobě taky přeju hodně km kolama dolů...