Kawasaki KLE 500 (1996)

Vlastník CernyLetec
Vloženo 6.5.2016
Aktualizováno 23.9.2017

Vloženo: 19.08.2017, Uskutečněno: 19.08.2017, Stav tachometru: 43663 km, Zhlédnuto: 23x

Rok se s rokem sešel a mě znovu měla čekat dovolená. A vzhledem k tomu, že jezdím sama jsem podobně jako loni zvolila vcelku jednoduchou a příjemnou okružní jízdu po ČR. Nakonec jsem byla až mile překvapena, co všechno se mi na takové cestě může přihodit. Neoficiálně jsem cestu započala již v pátek 11. 8., kdy jsem vyjela z Pelhřimova na naší chalupu k Obratani. V sobotu počasí motorkám po ránu příliš nepřálo a tak i já jsem na cestu vyrazila lehce po obědě. Pak už to frčelo pěkně, počasí se vybralo a já se tak vydala po trase dle plánu: České Budějovice, Příbram, Ústí nad Labem, Sychrov, Mnichovo Hradiště, Mladá Boleslav, Pardubice, Žďár nad Sázavou a Pelhřimov. Vzhledem k tomu, že jsem cestu měla spojenou s návštěvami svých kamarádek a jejich rodin, měla jsem vždy kde složit hlavu. Ani jsem cestu příliš neuspěchávala, nebylo kam spěchat, nemusela jsem každý den najet stovky km. Důležité pro mě bylo užít si super počasí, hladké silnice a zajímavá zastavení. Takže žádný stres spíš pohodový český týden. Z celé cesty musím zmínit několik super míst a tras.
Mou oblíbenou je cesta z ČB přes Týn nad Vltavou, Milevsko a Kamýk nad Vltavou do Příbrami. Super silnice a super výhledy Letos musím ale přiznat, že mě uchvátila cesta Českým Středohořím. Měla jsem zastavení v Koněpruských jeskyních odkud jsem se vydala směrem na Louny. Za Louny mě čekala krátká zastávka v Břvanech a cesta z Břvan do Bíliny s kopcovitými panoramaty stála za to. Z Bíliny jsem si to dala mimo hlavní trasu přes Světec do Ústí nad Labem, i tahle šňerovačka byla parádní. Při zapadajícím slunku jiná cesta neměla konkurenci. Z Ústí jsem si dala poklidnou cestu přes CHKO Kokořínsko-Máchův kraj, kde světe div se, jsem uprostřed silnice potkala stádo krav. Prostě zážitky, jak někde v horách. :D Pak jsem neplánovaně dorazila na super zmrzlinu do Stráže pod Ralskem a následně pokračovala na zámek Sychrov. Ten den bylo počasí parádní, nebe bez mráčku a pořádný pařák, konečnou jsem měla v Mnichově Hradišti. Ve středu jsem popojížděla mezi Mnichovým Hradištěm a Mladou Boleslaví. Byl to takový volný výletní den. Navštívila jsem zámek v Mnichově Hradišti i hrad v Mladé Boleslavi. Spala jsem v Boleslavi a následující den jsem přejela do Pardubic. Přejezd mezi MB a Pardubicemi nebyl ničím příliš zajímavý. Kromě toho, že to byl nejhorší přejezd mezi městy za celých pár dní. Zvolenou trasu jsem ze začátku dodržela pečlivě, jela jsem přes nejhorší úsek silnice do Detenic, tam by bylo snad lepší, když by tam nebyl žádný asfalt, než taková hrbatá tisíckrát přelepovaná silnice. Cestou mě opíchal nějaký bodavý hmyz, jednu včelku jsem vysypala z rukávu. A nakonec, aby toho nebylo málo jsem byla na několik km uvězněná za vozem s hnojem Ale jinak to bylo super
V Pardubicích jsem prošla centrum a zámek a pak jsem si to s Mirkem štrádovala dolů přes Žďár nad Sázavou do Jihlavy a pak do Pelhřimova, kvůli opravám jsem musela od původní trasy upustit a musela jsem po hlavním tahu.

Sečteno podtrženo nakonec to bylo pohodových 900 km za 6 dní. Největším nepřítelem mi byl písek, štěrk a kamínky v zatáčkách, ale Mirek (motorka) ani na chvíli nezaváhal, ani nedělal drahoty, je to spolehlivý stroj Možná i tak spolehlivý, že bych se nemusela bát vyjet na sólo někam dál než jen po ČR. Tak uvidíme, jak to dopadne příští rok

juriis (0) napsal 30.08.2017 v 14:52

Moc pěkný pohodový výlety...a pěkně psaný deník s dobrými tipy! Díky

CernyLetec (0) napsal 23.08.2017 v 22:48

jgrofil: Dík...Ale je to jednoduchý - ten pocit, když nastartuješ, zařadíš za jedna a vyrazíš je nenahraditelný

jgrofik (0) napsal 21.08.2017 v 22:58

Děvče ty se nezdáš.

31081 (674) napsal 21.08.2017 v 08:30

elvis78 (133) napsal 20.08.2017 v 15:09

Když je čas
Moc pěkný výlet

CernyLetec (0) napsal 19.08.2017 v 22:42

Jardas444: České Švýcarsko jsme jeli loni, je to tam také paráda :) A zatím nevím, láká mě "objet" všechny zpřístupněné jeskynní komplexy v ČR (je jich 13 - z toho jsem viděla jen dva) - Tam by to byla hodně Morava, ale za to cestování parádní krajinou A o zahraničí zatím přemýšlím a vymýšlím, chtělo by to pořídit na Mirka rámy a další dva kufry nebo "safety car". Bo jeden kufr, se kterým jezdím teď, by mi byl málo na delší trasu.

Jardas444 (10) napsal 19.08.2017 v 22:35

Pohodový výlet .Jelikož jsem z Ústí n/L,tak České Středohoří dobře znám a moc hezky se tam jezdí.Škoda,že si to ještě nevzala přes České Švýcarsko.Tam je to taky super.
Co se týká jízdy mimo ČR,tak bych se toho nebál.Brácha má úplně stejné KLEčko ,loni s námi absolvoval Ukrajinu-Rumunsko ( něco přes 4000 km.) a letos Alpy (taky kolem 4000 km.) a bez jediného problému. KLEčko je spolehlivá motorka .Přeji spoustu dalších zážitků v sedle

Petr_TA (29) napsal 19.08.2017 v 20:49

Mooooc pěknej vejlet

karlos-transalp (4) napsal 19.08.2017 v 19:23

Dávám ti za pravdu Český Středohoří je parádní

• Jak jsem letos nevyjela

Loňský rok jsem si s Mirkem moc neužila. O to víc jsem se těšila na ten letošní kulatý 2020 :-) Mirka jsem letos poprvé vytáhla kolem začátku března. Ani jsem tu vyjížďku nijak nedokumentovala, tak jak je to u mě dobr

Typ: Oprava
    Vloženo: 12.05.2020
    Uskutečněno: 12.05.2020
  • Mirkův rok 2019

Letošní rok pro Mirka nebyl z nejlepších. Jezdil se mnou ze začátku roku párkrát do práce a párkrát kolem komína. Každopádně největší cesta měla být motodovolená Slovinsko - Itálie - Rakousko. Od července jsem ho měla na

Typ: Údržba
    Vloženo: 12.11.2019
    Uskutečněno: 12.11.2019
  • Bábovka v šatech a EICMA 2019

Jelikož je Mirek zazimovaný a Timur nejede, tak jsme s Jeňouchem vyrazili na skok do Itálie na podzimní motosvátek veletrh EICMA do Milána. Pro neznalé je to zkratka Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori