renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 800 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník janvejbor
Vloženo 24.4.2016
Aktualizováno 16.11.2020
Zobrazeno 2 226x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Červený velmi zachovalý exemplář Kawasaki VN800C Drifter.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Automotospeed (Češnovice)

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Protože jsem byl zvyklý na tehdejší VN800A coby velmi mrštnou až "sportovní" motorku, připadla mi testovací jízda na Drifteru dost mátožná. Popravdě na o 20kg vyšší pohotovostní hmotnost jela až příliš krotce, kvůli výhodnosti nabídky jsem ale neváhal a motorku si odvezl s tím, že na výkon motoru se ještě později podívám.

Motorku bych doporučil pro - Tady asi nemá smysl mluvit, že komu se nelíbí retro Indiánů, nemá si motorku kupovat. Spíš se dá vychválit základ řady VN800 - pevný rám ve spojení s jednoduchým, ale silným točivým motorem, který umí bublat za 4,5 l, ale též se sportovně točit za 8 litrů.

Doplňky na motorce - Velký originální plexištítek, možnost jednosedla, brašny, nádržový pás, rolka.

Recenze

Drifter byl pro mě pojem, co jsem si na výstavě Motocykl 2000 měl možnost sednout na model 1500. I když od tehdy byla cesta k chopperům dlouhá, věděl jsem, že pokud budu někdy nějaký chtít, bude to Drifter. Protože s kamarády mi doporučovanou VN800A jsem byl po celý rok vlastnění velmi spokojen, když se objevil na prodej exemplář VN800C, hned jsem pro něj vyrazil, protože už jsem věděl, že výkonově mi tato motorka sedí.

Duben 2016 - Popravdě výkonově motorka moc nejede, říkám si, jestli není omezená na 27 koní (což by asi ale s velkým štítkem pak 145 km/h při přesunu přes republiku z bazaru nezvládla), i když papíry hlásí plný výkon. Možností může být více - předchozí "kochací" majitelé, staré svíčky... Podle jednoho z kamarádů, který ji kdysi vlastnil, by však měla jezdit stejně dobře, jako původní VN800A, byť on měl na ni ještě Dynojet a KN filtr. Uvidíme, jedná se o poměrně malá položky za cenu toho, aby člověk nelitoval, že má tak krásnou motorku, která mu ale výkonově nesedí.

Duben 2017 - Nakonec jsem zjistili, že pes je zakopán u VN800A ve větší zadní rozetě a o zoubek menším pastorku. Takže VN800A je udělána do síly, zatímco Drifter do rychla. Protože řetězovka už potřebovala tak jak vyměnit, objednal jsem vedle standardní sady i tu na VN800A a pokusil se experimentovat. Lepší odezva na plyn zespoda se mi ale tak zalíbila, že případnému příštímu majiteli Driftera rozetu předám. Stejně tak věším na hřebík snahu výfuk jakkoliv vykuchat a nechám tam standard, druhý objednaný z padlé motorky opět přidám k nabídce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mirapulec
mirapulec napsal 27.02.18 v 18:50 10b.

Drifter se mi strašně líbil už před lety v katalogu a v jednosicu je to absolutní pecka Sakra.Ono nejde dát 100 bodů

fatman
fatman napsal 10.11.16 v 19:38 10b.

Tak jak s tím výkonem?
Jinak je fakt fešák!
Já jsem teda už léta zamilovanej do tvé bejvalky VN800A
10bodů a trochu se rozepiš, co se dělo celou sezonu!

Jenniks
Jenniks napsal 07.07.16 v 15:03

Víš co je hezčí než Drifter? ..dva Driftři Hodně fajn vyjížděk a ještě lepších návratů s hlubokým blatníkem! (červená mu sluší)

rawenous
rawenous napsal 01.05.16 v 22:29 10b.

super věc tahle "imitace" indian cheif uvažuji o tomto modelu jako o dalším motocyklu pro potěšení

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 28.04.16 v 10:06 10b.

NÁDHERA přeji pohodu v sedle.

Více komentářů



TOPlist