renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Radmenza
Vloženo 11.4.2016
Aktualizováno 10.12.2016
Zobrazeno 616x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Menší větší motorka, super ovladatelná, dobře jede, dobře vypadá - co víc si do začátku přát?

Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Nenašel jsem zajímavou nabídku.

První dojmy - Je to má první motorka, mám najeto asi 130 km a myslím, že absolutně super. Do zatáček jde sama, akcelerace i přes zaškrcení super, snad bude i spolehlivost. Jen škoda, že je to starší model a nemá ještě hladové oko. Když mi to prvně přestalo jet, měl jsem trochu šok, že se něco podělalo, naštěstí mě celkem rychle napadlo přepnout na rezervu. Jen na ni teda dost fouká při vyšších rychlostech i přes to, že mám větrný štítek.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a klidně i zkušenější jezdce, dá se na něm dojíždět každodenně do práce i pěkně vyblbnout a zvládne v pohodě i nějaké delší výlety. Taková univerzální motorka.

Doplňky na motorce - Větrný štítek.

Průměrná spotřeba - 5.27093 l/100km

Recenze

Mám řidičák jen do 35 kW, takže (bez škrcení) chudší výběr. Původně jsem se zakoukal do Bandita, ovšem nenašel jsem v okolí zajímavou nabídku (a když jo, tak jsem zareagoval pozdě). O Hornetovi jsem tušil, že existuje, ale když se někde objevil na prodej, tak většinou byl silnější, než 70 kW a já chtěl jezdit legálně (zaškrceně). Až se jednou objevil "můj" Hornet - na inzerci vypadal dobře, cena fajn, tak jsem ho jel hned zkouknout a díky tomu jak jsem se dozvěděl mi ho nikdo nevyfoukl, kdybych přijel později, byl by nejspíš pryč.

Při testovací jízdě mě velmi překvapila ovladatelnost. Doslova samo to zatáčí. Výkon hodnotím (po zaškrcení na 35 kW) jako pořád víc než dostatečný, 120 je tam hned a rychleji jezdit ani neplánuji (alespoň zatím), stejně nad těch 100 už začíná dost foukat. Motorem to brzdí akorát, ani ne málo, ani moc, brzdami jsem zatím jen dobržďoval při zastavování.
Úložný prostor je akorát na tu povinnou výbavu, není to skútr.

Toť prozatím asi vše.

10.12.2016:
Tak Horneta prodávám, (moje první) sezóna na něm byla fajn, vůbec nelituji, že jsem si ho vybral do začátku. Nicméně rozšířil jsem si řidičák, vyzkoušel jiné motorky a zamiloval jsem se do Tigera 1050, který mi už stojí pár dní v garáži.
Když bych měl Horneta nějak shrnout... Je to takovej průměr, univerzální motorka. Určitě jsou lepší motorky, ale i horší. Zvládne všechno (teda enduro jde mimo mě). Motor chce točit, brzdy nejsou žádný zázrak, s podvozkem jsem problém neměl, ovladatelnost bez problému, spolujezdce jsem moc nevozil, ale dá se to celkem v pohodě, spotřeba 6l/100 +-0,5l dle stylu jízdy a za chyby ani moc netrestá. Závady jsem vlastně žádné neměl, jen běžná údržba (najel jsem na něm 11 000 km).
Vlastně bych si ho i docela rád nechal, ale ty 2 motorky se mi nějak nechcou živit, pořádně bych je nevyužil.
Někdy si budu muset vyzkoušet ještě odškrceného Horneta :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ras62
ras62 napsal 11.04.16 v 10:25 10b.

ta pravá prdel začíná nad 7000 ot., máš se na co těšit. Ale nespěchej

Více komentářů



TOPlist