Snadno ovladatelná, rychlá, ale nekousavá
Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Nová Paka) - Perfektní přístup, skvělý prodejní servis. Ukázali, nastartovali, po složení zálohy nechali projet, připravili.
Tahle si představuju přístup k zákazníkovi
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion F: nebyla žádná za přijatelné peníze
Honda CBF 600S: až příliš cestovní vzezření
BMW F 800 ST: málo peněz
Honda VFR 800: strach - je krásná, ale zmačkala by mě jak rudý právo
První dojmy - Nejdřív padla do oka, díky laďáku do ucha a nakonec do ruky - byla pro mě připravená zhůry
Motorku bych doporučil pro - Pro mě je nejvhodnější - protože se chci kochat, nevětrat se zase tak moc, ale chci aby to vypadalo
Doplňky na motorce - MIVV laďák
Recenze
Po loňském smutném konci Yamaha FZ6 N, který skončil v příkopě a navíc omotaný kolem stromu jsem si další motorku vybíral dlouho. Veděl jsem, že chci něco hodnějšího, rozuměj něco, u čeho nebouchají saze v 7.000 ot./min, bude to mít nějakou kapotáž, aby na mě nefoukalo a hlavně - bude to mít ukazatel zařezeného stupně (já vím, že se to dá dokoupit, ale mě se tahle fičura líbí jen by OEM). Vzpříměnejší řídítka, trochu cestovní, ale i trochu sportovní a hlavně - ABY SE MI LÍBILA.
Prošel jsem spoustu odkazů, recenzí a obrázků, abych si vybral 4 favority. Prošel nějaký bazary a nakonec jsem se vrátil do prvního. Protože jsem okurka a dám na první pohled, rozhodnul jsem impulsivně a okamžitě - TU CHCI - navíc, má-li laďák. Chvilku jsem ale ještě laboroval jinde, jestli náhodou, ale počkala 3 týdny = čekala jen na mě.
Najeto aktuálně cca 600 km, cítím se na ní děsně pohodlně. Dobře se s ní manipuluje, váha není znát (pocitově lehčí nez FZ6 N, papírově nikoliv), motor je poslušný (na 6 klidně brblačka po vesnici a za cedulí se krásně sebere), nekousavý (výkon jde plynule až k 11.000 ot./ min - žádný kopanec kolem 7.000), brzdí slušně na zadní i motorem. Díky kapotáži kolem 130km/h příjemně cestujete, nad 140 km/h stačí jen sklonit hlavu.
Lauf je kapitola sama pro sebe, je slyšet, při popojíždění v koloně umí zjednat respekt, při zavření plynu hezky prská, ale koně neplaší.
Další fotky časem, až mě bude focení bavit víc, než ježdění.
2016-05-10
koupen servisní stojan, konečně budu mazat řetěz jako profesionál
2016-07-11
Absolvoval jsme krátkou dovolenou v Rakousích, klasika GrossGlockner, Krimml, německé Berchtesgaden. Dohromady jen 3 dny, každý den průměrně 400km.
Počasí komplet všehochuť: vedro, liják, zima, slunce, mlha...
Nabalenej jen do dvou bočních tašek od <a href="http://www.louis.de/en/artikel/moto-detail-luggage-system-universal/10026555?list=63623975&filter_article_number=10026555">Motodetailu</a>.
Spotřeba velmi slušná, protože jsem jel s bublajícími přáteli - do 5 litrů/100 km
2017-02-20
A je pryč. Do podzima 2016 - t.j. skoro celou sezonu jsem na ni najel pres 15.000km. Seděl jsem na ní furt, naučil jsem se brousit stupačky, dojel si do Alp, do Budapešti, jezdil solo i s batůžkem. Olej a filtr jsem vyměnil jednou a nenastal absolutně žádný problém.
Až na podzim, v dešti mi cestou ze Šumavy ustřelilo přední kolo v zatačce - a už jsme jeli po pr*eli. Píšu-li jeli, myslím tím s batužkem. Nikomu se nic nestalo, jen motorka šla v pojistném řízení na totálku (hlavně kvůli zlomenému přednímu kolu).
Je z domu a já se těším na novou, jinou...
Viva la motorky
Gratulace, hodně sťastných km, mám ji taky moc rád.
Škoda Fazera, hlavně že se nestalo nic vážného tohle je velmi dobrá volba. Ať dělá radost a slouží kolama dolů a spousty šťasných návratů domů