Tak konečně po letech přemlouvání drahé polovičky je můj první stroj - Vetřelec doma!
A je nejlepší - je MOJE..
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100 DragStar: důvod neuveden
První dojmy - Jízda je to neskutečná... Je to lokomotiva! Nekoná se žádná uhlazená jízda, po stlačení tlačítka startéru ta věc prostě obživne a snaží se urvat ze řetězu.. Velké dvouválcové srdce pod vámi tepe opravdu důrazně a při rozjezdu stačí opravdu jen jemně plynu a přesto cítíte tu sílu.. posez je pohodlný a naprosto přirozený. I přepákování mi přes počáteční obavy sedlo jak ulité. Oproti Viragu 1100 mi prostě Vetřelec sednul jako p...l na hrnec. Trošku slabší se ukázalo potmě přední světlo, ale to se časem pořeší. Také do zatáček se mu musí trošku pomoct, moc se mu do nich nechce.
Motorku bych doporučil pro - Tak jak už to tady párkrát padlo, tohle musí být srdeční záležitost. Ani teď nedokážu uvést jiný důvod proč jsem ji vybral, než ten, že se mi prostě jen líbí.
Doplňky na motorce - Laďáky SilverTail, brašny, rampa s přídavnými světly a Suzuki přepákování, všechny hadičky pancéřové, zásuvka DIN 12V
Recenze
Tak zdravím všechny ostatní postižence. Jak už jsem uvedl, manželku jsem lámal dobrých patnáct let, až se letos zadařilo a po dlouhém vybírání a sbírání informací jsem, také vzhledem k finančnímu limitu 120000,- váhal mezi dvěma úžasnými stroji: Drakoušem 1100 a Vetřelcem 1400. Rozhodla zkušební jízda na Intruderu. Ten zátah.. ten zvuk.. ty otřesy celého stroje.. Prostě jsem už nechtěl nic jiného. Ještě jsem zajel omrknout pár strojů, až jsem našel ten pravý, ve velmi dobrém, stavu. Chromy jako nové, lak jakbysmet, celkově bylo vidět, že máša byla opravdu hýčkaná. .Projet, zaplatit, odvézt, přihlásit a.. konečně se v garáži nevěřícně koukám na MOJI mašinu! Ani se mi od ní nechtělo domů. Líbilo se mi, že nešlo o žádný přeplácaný cirkus na dvou kolech. Za slušnou cenu jsem dostal motorku s laďáky SilverTail, brašnami, rampou s přídavnými světly a Suzuki přepákováním. Toť vše.
Najeto toho na ní zatím moc nemám, zatím si ji tak oťukávám. Když nejezdím, tak ji rentgenuju, co kde by bylo potřeba udělat a co by se dalo trochu upravit. Během toho mého kroužení ,,okolo komína,, (dál se zatím nepouštím) si cucne kolem 7 litrů na sto což asi není žádná trága.
No, až budu mít něco nalítáno a hlavně až pžemluvím baťůžek k projížďce, dočmářu další dojmy a zkušenosti.
užívej draku, v tomhle segmentu máš to jediné a nejlepší
Super strojovna...potvrzuji za 10
Krasny kousek klasika je klasika, a tahle nikdy nezradi, spolehliva. 10b
Pěkná mašina,tak štastnou sezonu 2016