Suzuki VS 1400 Intruder (1993)

Vlastník krivi452
Vloženo 22.4.2014
Aktualizováno 22.2.2018

Jedná se o Suzuki VS 1400 Intruder, který byl a je mým vysněným chopperem.

Motorka koupena od martin3380 - Ochotný, příjemný, odpověděl na vše, co jsem chtěl vědět. Žádný problém

První dojmy - Ra...ta...ta...ta...ta...ta a 100 kilometrů za mnou :-D. Ohromný zátah odspodu, krásný zvuk (jsou vybrané výfuky), dobrá ovladatelnost díky širším řidítkům. Už když jsem ho viděl postaveného před garáží, věděl jsem, že musí být můj.

Doplňky na motorce - Od původního majitele: širší řidítka, blinkry v řidítkách a vzadu menší, suzuki brašny, rolka, otáčkoměr (brzy půjde pryč), ozdoba na houkačce, otevřené origo laufy

Moje: puma na předním blatníku, vysoká řidítka, jiné blinkry v řidítkách (těžké, fungují současně jako závaží), prodloužené stupačky spolujezdce (bude se ještě upravovat), ucpaná přepážka mezi výfuky, o mnoho lepší zvuk (i při roztočeném motoru jsou zřetelné doby, ne jen velký hluk), vysoká řidítka, originál USA zadní blatník, předsunuté ovládání zadní brzdy a řazení, nově turn-out výfuky (ještě lepší zvuk, hlubší), snížené sedlo

Intruder byl a je mým splněným snem. Když jsem začal jako malý kluk pokukovat po motorkách, líbil se mi nejvíce, akorát jsem tenkrát netušil, že jde o Intrudera. Yukinu, na které jsem začínal, jsem si vlastně vybral podle designu Intrudera. Asi za 2 měsíce po pořízení Yukiny, jsem se teprve dozvěděl, že ona motorka, která se mi tak líbí, je Intruder 1400. Tento sen jsem si splnil po rozhodnutí prodat Husaberga, na kterého nemám čas. Přeci jen na terénní motorku je potřeba mít o hodně více času, aby se člověk pěkně svezl, jezdit jednou za měsíc nebo i méně mě nebaví. Proto jsem se rozhodl pořídit si choppera.
Se sníženým sedlem a osazením tohoto předsunutého ovládání, se poměrně výrazně zlepšily jízdní vlastnosti. Díky stupačkám se lépe Introš řídí (mám stehna opřená o nádrž) a nechá si i líbit větší náklon. Kde jsem předtím v jednom dřel podkovou (spojení mezi stupačkami) o zem, tam teď ve dvou při stejné rychlosti nic po zemi netahám. Snížené sedlo pomohlo samozřejmě také. Jezdím sice spíš pohodu, ale do zatáček se občas rád svezu ve vyšším tempu a Introš mě mile překvapil, co si nechá do zatáček líbit.

20.4.2014 Koupě dospělého choppera:
Intruder je téměř v originálním stavu, ale časem budou nějaké změny k obrazu mému. V nejbližší době mě čeká rozšíření řidičáku, které jsem ještě nějak nestihl, hned poté začnu jezdit a doplňovat zde informace a dojmy z ježdění.

26.4.2014 První drobné změny:
První drobné změny na sebe nenechaly dlouho čekat. Od kamaráda jsem dostal pumu a ihned ji namontoval na přední blatník. Moto jsem také řádně umyl a vyleštil. Ještě jsem vypsal písmenka v gumách a s tátou jsme si udělali menší výlet (dvě nádrže pryč). Příští týden ještě sundám otáčkoměr a nandám prodloužení zadních stupaček.

10.5.2014 Servis Generál
Ráno jsme vyrazili s tátou do Bechyně za Generálem na servis. Velice ochotná celá parta přátelských lidí, kteří ví, co dělají. Měnili mi kapaliny + olejový filtr, čistili vzduchový filtr, štelovali karburátory a další drobnosti. Byl jsem zde velice spokojen s prací i s cenou.

11.5.2014 Motomše Strmilov
Vyrazili jsme na motomši do Strmilova. Poté následovala projížďka do Telče. Ve Strmilově jsme sice zmokli, ale na projížďku už bylo pěkně. Introš v pořádku, jezdí se krásně.

21.5.2014 Řidičák
Konečně jsem si rozšířil řidičák a budu také jezdit sám , ne jen jako baťůžek za tátou. Teď už jen čekám, až mi to vyřídí úřady .

Tak jezdím a jezdím. Intruder šlape jak hodinky a je naprosto úžasný.

8.7.2014 Řidítka
Domluvil jsem se s Generálem a osadili jsme mého Introše vysokými řidítky , jupí.

Pak se nějakou dobu jezdilo a šetřilo

29.3.2016
Konečně přidané předsunuté ovládání brzdy a řazení. S realizací pomohl opět Generál z Bechyně (K1400), přestože pro tuto úpravu má vlastní jiný produkt (velice kvalitní), Také jsem nechal probrat sedlo

Jinak Introš má najeto 60000 a bez jediného problému funguje výborně (mnou najeto 13 000), na další kilometry se s přítelkyní moc těšíme.

21.5.2016
Turn-out výfuky

pekun
pekun napsal 16.07.18 v 16:03 10b.

Noo, moc pěknej Vetřelec. Nejde jinak, než za 10b. Užívej!

šerpa_mirek
šerpa_mirek napsal 06.07.17 v 20:46 10b.

Ahoj. Nemáš náhodou ještě ten otáčkoměr? Jak vypadá? Mám zájem, pokud ještě existuje. Dík.

praedator
praedator napsal 19.01.17 v 00:07 7b.

Hezka, chtelo by to jeste hrazdicku se svetly...

Johnny-five
Johnny-five napsal 08.05.16 v 13:28 10b.

Super masina davam jasnych 10b

benďa135
benďa135 napsal 18.02.16 v 09:10 10b.