Prostě německá pečlivost a promyšlenost v každém detailu motorky.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Po XTZ 750 to byla dělová koule s velkým krouťákem, pocit jako v rychlovýtahu. Brzdy superlativní, ovladatelnost pro blbce, poseza jako v křesle u televize. Reakce na plyn úžasná. Jak řekl Ford - objem ničím nenahradíš.
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře.
Doplňky na motorce - Leo Vince, KaN filtr, plexi.
Recenze
Koupě proběhla v roce 2007 - prodáno 2009. Cena 95 000 Kč .Přitáhnul jsem ji na vleku z Českých Budějovic -z Automota - Červený. Vykuchanej hvězdicový motor, se Němcům opravdu povedl, zátah od nízkých otáček, kroutící moment dostatečný.
Palivové čerpadlo bzučí , pokud nebzučí je problém, telelever - tento úžasný vynález, to si někdo musel rozbít hubu ,než to dali do výroby, ale efekt je boží, prostě se neutopíš pře zatáčkou v asfaltu. Paralever - sundané zadní kolo za 2 minuty.
Strašně pohodová motorka - jednou se snad zase k ní vrátím. S Kan filtrem a Leovince naladený přímo na tento stroj byla maximálka 220 Km/h.