Yamaha YZF-R6 (2007)

Aktualizováno 11.10.2022
Zobrazeno 837x

Vloženo: 26.07.2022, Uskutečněno: 25.07.2022, Zhlédnuto: 28x

Fuuha to byla, ale raketa.

Ahooooooooooj,
tak mám za sebou první agenturní okruhové kroužení a to hned s nejrychlejší českou agenturou Dafit. Vezmeme to pěkně popořádku.

Vyrážím před 6 ranní (ty vole nutit lidi v tak nekřesťanskou hodinu vstávat aby mohl celý den kroužit na dromu, je teda pěkný humus). Cesta po D1 mi trvá normálně tak kolem hodiny, tentokrát byl ale provoz celkem vpoho, takže jsem tam byl asi za 48minut. Takže, před sedmou jsem na místě. Najít místo nebyl problém, protože pár kámošů tam už bačovalo z neděle, takže jsem to postavil vedle nich. Klasické příjemné povinnosti + transponder, jablko a tyčinka extrifit. Vyfasoval jsem 191 číslo. což je dělo je tam 19 <3. Trošku jsem se bál TK, ale eh no bylo to rychlé. Skupina C byla jasná volba.

Tak první dvacka :D normální lidi, si první dvacku jen tak projíždí a zahřívají se. Jak byl, ale chladnější asfalt tak jsem prostě dostal slinu a zajel jsem hned ve 4 kole officiální osobák na R6 25:440. Bylo to super, jelo to skvěle, ale jak víme, tak tlak s nahříváků většinou neodpovídá tlaku gumy v rozjížďce. Asi v 5 kole, jsem ve Švoncovce cítil, že mi ujela a prdel a říkal jsem si, že asi mám velký tlak. Jenže jsem se dotáhl Ducati V4s, no a prostě jsem ji na brzdách chtěl dát. Dal jsem ji, ale na výjezdu z františka jsem dostal takového hasana, že mě to vystřelilo tak moc, že jsem botou a kusem kombinézy jsem jel po asfaltu. Naštěstí mám dlouhý nohy a druhá noha zůstala zachycená za nádrž a gas všechno opravil. Takže crash neproběhl ufff. no potom jsem dokroužil to jedno kolo, dojel do depa a na zadku měl 1,8 - V02soft.

Druhá rozjížďka byla taky parádní, vyrazil jsem do prvního kola, a na horizontu se mi rozrhl zip a já jel styl Quartararo rovnou do depa. Kde jsem zjistil, že zippík off. Stánek PSI mi řekli že to neopraví a tak jsem s kamarádem a taťkou na tom pracovali a naštěstí jsem to dali do kupy natolik, že se s tím dalo normálně jezdit. Ale, 45min stresu FUCK... PSI power.

Třetí dvacka dobrý, ale hrozný provoz, jako že jsem čekal, že Cčko na dafitu budu nejpomalejší ze všech, ale úplně to tak nebylo a neměl jsem snad ani jedno kolo, kde bych nepředjížděl nějakou šílenou skupinku lidí. Tady musím dát za pravdu Ozzymu a všem, že určitě závody zkusím, protože nehledě na čas a všechno, tak mě hrozně bavilo řešit ty lidi na brzdách a tak :D
Po třetí dvacce přišel za mnou Lubek Pospíšil z nastavenípodvozku.cz (2clicksoutcz) a protože, se trošku známe z buchláku, tak se mě ujal a kompletně mi překlikal podvozek.

Čtvrtá dvacka... Ty vogo ta motorka funguje úplně jinak. na výjezdu je stabilnější a hlavně se utahuje do zatáčky a pod plynem to netáhne ven. takže jsem zkoušel jak to funguje co to děla na brzdách a celkově sem byl překvapený jak pár kliků může změnit tolik jízdní vlastnosti. K brzdám řeknu jednu věc, a to to, že jsem hovno brzdař potenciál těch brzd je takový, že můžu brzdit tak o 30-50m později než brzdím já :D a s klidem úplně. btw Chtělo by to blipper.

Pátá dvacka. Od druhýho kola mi to klouzalo jako svině, guma pravděpodobně off. Ale potkal jsem tam kroužit Lukáše Peška na V4s s nějakým týpkem, kterému dělal Voida. A tak jsem se sněma chvilku vezl. Ale, pak ho Lukáš předjel, tak jsem se za ním trošku hnal a udělal ho na brzdách... vůbec nevadí, že se furt otáčel a asi čekal na kolegu.. prostě jsem ho naložil na brzdách a pelášil pryč. No a pak zase ve švoncu mi to podklouzlo jako svině, tak jsem to zabalil.

Poslední dvacka, byla jen pro kolegu, takže jsem totálně zvolnil, vůbec jsem netlačil lokty a kolena (skoro jsem je nedával) a jen jsem si najížděl zatáčky, a brzdy a tak aby kamarád viděl jak to aspoň trošku vede. A zajel 29 takže paráda. Byl spokojený a já taky.

Tadáááááááá a to je všechno. Vzduch měl 32, asfalt 60. Gumy off, kombinéza off, slajdery off, 30l benzínu, ale hrozně jsem si to užil a nechci dělat už nic jiného.

Jenom jsem tak rozbitý, že jsem rád že pracuju v kanceláři.

Děkuji za pozornost a 13 jedu zase Brno kdyby se někdo chtěl přidat :)