Ahoj,
tak konec seźony je pro mě tady. A tak jsem byl včera na posledním kroužení s agenturou Michal Fiala motoracing.
První věc se vyjádřím k agentúře. Jako agentura to není špatná, i když cena neodpovídá kvalitě. Pirát na technické přejímce dejme tomu, i když kontroluje totální nesmysl a přitom, některé věci vůbec nevidí. Organizace docela zajímavá, protože jsem byl v druhé nejrychlejší skupině a co se tam potká za exoty to by člověk nevěřil. Jako zastavit u kraje, to mi příjde uplně scestná věc. A nebo ve stopě téměř zastavit, no šel jsem málem přes hlavu, ale prostě ta malá R6 tak skvěle brzdí, že jsem snad nejlepší brzdař na dráze. To, že byla několikrát červená vlajka, a docela dost pádů, třeba v prvním kole druhé rozjížďky, jela sanitka.. no a zároveň ve skupině D nejpomalější jezdili týpci dvacet. No prostě úiet
Tak teď ke mě, sdílel jsem stan se s mým kamarádem a super jezdcem Milanem Obořilem, Obík jezdí sice chvilku ale, včera jeden čas opanoval druhou příčku nejrychlejšího jezdce, po celém dnu byl třetí nebo čtvrtý. Tohle je super věc, byt s někym takovým ve stanu, protože se dozvíš spoustu věcí a navíc, Milan o tom hodně přemýšlí. Zároveň jsme sebou měli Lubka (2clicksoutcz). Lubek se věnuje laděním podvozku, takže je vždy super mít někoho takového usebe a navíc mi zachránil ježdění.
Je sranda, že Obík hned v první rozjížďce ztratil svou téměř novou kameru insta 360, no po chvilce ji našli v kačeru uplně na šrot. Asi za hodinu na to, jsem ztratil své gopro já a taky na šrot. Takže začátek dne ideální
Další situace byl neplánovaný výlet do kačera. Když letíš dolu z kopce směrem na céčko, odkvaltuješ, už to odbrzdíš zatáčiš na apex a boom zdechne ti motorka, a ty jedeš rovně do kačera. Díky bohu za moje mx skils se nic nestalo dojel jsem až na obslužku a počkal na odvoz. Je to moje kravina, protože jsem věděl od začátku, že ta baterka je KO a před dromem jsem ji nenabíjel. Takže, se to jako dalo čekat. Aspoň jsem koupil novou baterku, a to bych chtěl ještě jednou poděkovat Lubkovi, že mi pro ni zajel do Brna a přišel jsem jen o jednu dvacku. Takže, pohoda.
Jinak už jsem kroužil celej den. gumy Sc1 fungovali doela dobře, jen kolem 5té věčer už jsem musel jezdit trošku vyšší tlak protože, jsem ho neudržel. Nejlepší čas 26 (jdu blejt a jsem ze sebe fakt znechucený)- Každopádně, mám v hlavě docela zmatek a nejsem si uplně jístý, že si R6 nechám. Mám trošku problém s tou velikostí motorky.
za prvé na tom vypadám jak totální obr. A za druhé je to na mě hrozně krátky, i když mám stupačky co nejvíc vzadu a řidítka roztáhlé co to jde, tak pořad mam ruce zalomeny a nejsem schopný se v tom pořádně pohnout a hlavně uvolnit. Což mě hodně s... protože jsem vždycky těžil z toho, že jsem na té motorce uvolněný. Ona ta R6 funguje fakt skvěle a jsem nadšeny z projevu motoru a celkově z brzd zatáčení atd. Ale, asi to není pro mě. Takže buď to prodám a koupím litr, nebo si uřežu nohy a ruce a nebo přestanu jezdit... ale třetí varianta nehrozí. Štve mě to, ale prioritně se chci na okruhu bavit a né byt znechceny a zničeny z toho, že se do toho prostě nemůžu vlézt. Bere mi to chuť a paradoxně nejlepší čas letoška 24 jsem zajel snad první okruhové dny, kdy jsem slezl z Hondy. Od te doby jsem nedal loket, snad ani koleno a celkově jsem z toho takovej smutnej. Takže, to musím nějak v hlavně sesumírovat a rozhodnout se co budu příští sezónu dělat.
Jinak to okruhaření mě fakt baví a nerad bych se toho vzdal.
PS: Video z kačeřích příběhů dám jak se mi povede ty data z te rozmr...kamery vytáhnout.
Vlastník | Kubik19 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.6.2022 | |
Aktualizováno | 11.10.2022 | |
Zobrazeno | 834x |
Přiznám se, že se ti vůbec nedivím. Mám stejný "rozměry" a na R6 bych se nevešel . Možnosti je prodloužit podsedlák, nicméně to může změnit těžiště.
Pár zkušenosti - možná pomůžou pro výběr. Jsme 3 okruháři mezi 190 a 200cm, v plný výbavě mezi 95 až 110kg. Dopadlo to takhle 1x ZX6R (moje, 2013 636 je mnohem delší a větší než R6, dokonce je větší než ZX10R - s minimálními úpravami se na ni poskládám v pohodě, lokty jsem odřel; navíc oproti R6 silnější s lepším středem a vrchem). Problém je, že některé agentury do šestkových závodu nedovolují 636cc (stejně jako WSSP). Druhý kamarád šel do 750 GSX, což je relativně velká motorka s vlastnosti 6 a skoro-výkonem starých litrů. Třetí kamarád skončil na 899, kterou lehce prodloužil (podsedlák) a standardní změny (stupačky, řídítka). Všichni tři se vejdeme a vydržíme jezdit 4 dny na okruhu v kuse. Je hodně zajímavý, že i když máme zhruba stejnou výšku, tak každý máme jinou ergonomii.
1 reakce
Ha super, o gsxr 750 jsem normálně přemýšlel, blby je že to není ani to ani to. Nejvíc mě asi láka fakt litr, ale zase ty ceny gum atd mě trošku straší ze spaní. takže uvidíme
Taaaaaak, zaprve delsi motorka je treba starsi Bawo ale jinak kdyz kouknu na tu fotku co mas pod rozmrdanym goprem, ses na tom ztuhlej, loket dej pred koleno, uvolni a pust dolu .... a jses na koleni i na lokti najednou To s velikosti motorku nesouvisi. RESPEKTIVE na minibajku se to udela snaz!
A jinak ... jak sem psal uz jinymu zavodnikovi na R6 Jezdenim se musis hlavne bavit. Cas prijde s tou zabavou sam!
1 reakce
Báwo je u mě velký hráč, abych řekl pravdu. Já vím, že se musím uvolnit ale nejde to ani náhodou, nesedí mi to vůbec. Brzdy, podvozek, motor je boží. A taky vím, že mě litr neporychlí, ale ja se na tom prostě necítím a není to to co bych chtěl. Na Hondě Suzuki ani gsxr 600 jsem tento pocit neměl. to mě štve. Ale, tak změna je život a jak říkáš priorita je zábava
Takže *chlafu vschůru junge burš* , zpátky na litra
s vyzkoušenou ergonomií a vrátit se k návykům
na bajku, na který ses *vešel* bez problémů ...
1 reakce
Děkuji za podporu, ta motorka je super, ale ne pro mě, necítím sen a tom a základ je zábava. Když už člověk do toho rve takový love. Změna je život, jen ještě nevím jaká ta změna bude
Jeste nez jsem si pod fotkou precetl"vypadam jako obr" tak si rikam ty vole to je obr
Tak do pristi sezony preji spravne rozhodnuti
1 reakce
tak já mám 190cm a 90kg :D takže na tu malinkatou R6 je to prostě moc. Děkuji musím to nějak pořádně promyslet. Zatím vůbec žádné řešení nemám :D