Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seřízení podtlaků (výrazně se zlepšil chod v nízkých otáčkách). Navíc nový olej, gufera a futra do předních vidlic, taky ještě promažu přepákování, které povrzává. Boční kufry od Kibex, přijde ještě horní top. Na padáky šla přídavná dálková světla (kdo někdy projížděl na Balkáně vlhké neosvětlené tunely tak asi tuší proč ), použil jsem obyč U5 z číny, vykuchal vnitřek a vyměnil za teplou bílou 10W LED - barva přesně odpovídá žárovkovému světlu. Samozřejmě s tím nehodlám oslňovat, je to prostě dálkový takže se s nimi i vypnou K tomu stabilizátor s velkým chladičem, schovaný u origo regulátoru pod expanzkou. Ještě vymýšlím nabíječku do toho topu, kabely už jsou vytažené.
-
Práce na vidlicích
-
-
Umístění regulátoru
-
Regulátor
-
Regulátor
-
Nová LED do přídavných
-
Zezadu chlazení, celé jde ještě zašroubovat
-
Zezadu - páska později vyměněna za reflexní
-
Zepředu později bílá reflexní páska - zde na foto není
Pěkně se o holku staráš :D
1 reakce
Joo, to jsem ještě doufal že ta Albánie s ní letos klapne. Teď už si tím nejsem vůbec jistej, spíš se připravuju na to že to skrz korónu padne :(
Pozor, aby měl regulátor dostatečné chlazení, když tam bude další topidlo navíc....
2 reakce
Neboj, moc ten novej regl netopí. Je to spínanej vysokofrekvenční měnič stavěnej na 9A, já mám na výstupu 5,7A. Po půlhodinovém testu mimo motorku při pokojové teplotě měl tak 50 stupňů max. Navíc, tím že zapnu světla trochu vzroste odběr, takže o to míň by měl origo regl topit - příkon na vstupu je teda ale pouhých 23W.