Poté, co jsem motorku před zimou zadřel s největší pravděpodobností kvůli špatnému oleji (špatná šarže, kterou sám výrobce potvrdil - naštěstí mi proplatil veškeré škody), jsem se rozhodl pro kompletní generálku motoru abych měl klid v duši, že je všechno v pořádku a motorka byla v dobré kondici. Mám v plánu vyměnit ložiska a gufera na klice, válec jsem odeslal k panu Oulehlovi na nový nikasil a objednal také píst Prox. Dále jsem si objednal novou ojniční sadu a poslal klikovku na repasi do Motorenova k panu Dřízhalovi - za mě velká spokojenost. Motor mám rozpůlený a čekám, až dorazí válec s novým nikasilem a můžu se pustit do skládání. Objednal jsem kompletně nové oleje od MOTULu, viz foto, takže doufám že již bude vše bez problémů a motor mi to vrátí zpět . Mám také v plánu úplně vyřadit olejové čerpadlo z motoru, stejně míchám přímo do nádrže, takže je tam zbytečné a akorát klade odpor motoru a navíc ušetřím pár gramů hmotnosti , pouze zaslepím přírubu pro olejové čerpadlo a je to. Chci si také udělat do pístu dodatečné mazací otvory pro chlazení můstku výfukového kanálu viz téma ve fóru. Jediné co ještě zbývá vyřešit je nefunkční elektronická přívěra výfuku s tou si pořád nevím rady a nejspíš mě nemine nějaký servis. Motorek sám o sobě funguje, když na něj na tvrdo připojím 12V, ale vypadá to, jako kdyby do něj nešel žádný signál z řídící jednotky . Už se nemůžu dočkat, až bude motor složený a zavrčí . Určitě sem zase hodím nějaký příspěvěk do deníčku .
Vlastník | Beza125 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2017 | |
Aktualizováno | 8.4.2019 | |
Zobrazeno | 2 748x |